Σήμερα Πέμπτη 11/11/2010 ο φάκελος της ευχετήριας κάρτας παραδόθηκε παραβιασμένος και κολλημένος με σελοτέιπ. Ο υπάλληλος πήρε και 5 ευρώ φιλοδώρημα και έφυγε, μιάς και η παραλήπτρια-φίλη μου, δεν γνώριζε το περιεχόμενο του, οπότε θεώρησε ότι όλα ήταν καλά, αν και ο φάκελος εμφανώς είχε ανοιχτεί.
ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΦΑΚΕΛΟ ΥΠΗΡΧΑΝ ΕΠΙΣΗΣ 100 ΕΥΡΩ, ως γαμήλιο δώρο, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΕΛΕΙΠΑΝ. ΕΙΧΑΝ ΚΛΑΠΕΙ.
Μετά από επικοινωνία με την κεντρική διεύθυνση της ACS, μου γνωστοποιήθηκε από την υπέυθυνη εξυπηρέτησης πελατών Κα Ανέμη, ότι “δε μεταφέρουν χρήματα”. Προφανώς, ανοίγουν τους φακέλους για να το διαπιστώσουν? Εξάλλου, όταν παρέδωσα το φάκελο κανείς δε με ρώτησε τι περιέχει, ούτε με ενημέρωσαν ότι δε μεταφέρουν χρήματα. Η Κα Ανέμη αν και γνωρίζει όπως είπε ακόμα και τον υπάλληλο που παρέδωσε τον ΑΝΟΙΧΤΟ ΦΑΚΕΛΟ, καθώς ακόμα και τη λεπτομέρεια ότι είχε πάρει φιλοδώρημα, αρνείται να μου γνωστοποιήσει τα ονόματα των εμπλεκόμενων υπαλλήλων. Αρνείται επίσης, να συζητήσει το ενδεχόμενο αποζημείωσης. Το μόνο που δέχεται είναι να φωτογραφήσουμε το φάκελο, απλά για να καταγραφεί το γεγονός. ΣΕ ΚΑΛΗ ΜΕΡΙΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ “ΥΠAΛΛΗΛΟΙ” ΤΗΣ ACS.
ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΤΩΡΑ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΜΕ ΠΟΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΘΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΤΑ ΔΕΜΑΤΑ ΤΟΥΣ.