1)Προφανώς και έπραξα ανεύθυνα και εξάλλου την ανευθυνότητά μου αυτή την πλήρωσα 100 ευρώ συν τα τέλη αποστολής της ACS.
2)Ο εξωτερικός φάκελος που τοποθέτησε η ΑCS και πάνω στον οποίο τοποθετήθηκε το παραστατικό της παραλαβής ήταν άθικτος. Αντιθέτως, ο εσωτερικός φάκελος που εγώ έστειλα ήταν φανερά ανοιγμένος και κολλημένος ξανά.
3)Αν και είναι γνωστό, όπως μου ανέφερε και η υπέθυνη εξυπηρέτησης πελατών Κα Ανέμη, ποιοί υπάλληλοι πήραν στα χέρια τους το φάκελο, αρνείται να τους κατονομάσει.
4)Κανένας δε με ρώτησε τι περιείχε ο φάκελος, όπως άλλωστε υποχρεούται από το νόμο να κάνει κάθε εταιρεία αποστολής, αν και όπως μου ανέφερε εκ των υστέρων η υπάλληλος της ACS ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ, “στην ACS υπάρχει μηχάνημα που βρίσκουν αν ο φάκελος περιέχει χρήματα”. Την ύπαρξη, ωστόσο τέτοιου μηχανήματος την αρνήθηκε η Κα Ανέμη.
5)Πάνω στο φάκελο ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΗΣ ΑCS ΠΟΥ ΕΚΛΕΨΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ, φρόντισε να αφήσει και το γραφικό του χαρακτήρα, γράφωντας “ευχαριστώ...”
6)Με μία απλή “Αναζήτηση Αποστολής” στο site της ΑCS φαίνεται που ακριβώς βρισκόταν ο φάκελος κατά το χρονικό διάστημα που μεσολάβησε μέχρι την παράδοση του, ωστόσο η ΑCS για κάποιο λόγο, προτιμά να να καλύπτει τους κλέφτες, βάζοντας με έτσι σε δεύτερες σκέψεις...
ANAΓΝΩΣΤΗΣ