Οταν ιδρύθηκε το 1998 είχε έναν ασθενή αντίπαλό την τότε Ολυμπιακή η οποία και έκλεισε. Η νέα εταιρία του Βγενόπουλου - που δεν έχει σε τίποτα να κάνει με την εταιρία που ίδρυσε ο Ωνάσσης - ονόματι Οlympic Air είναι μια ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ εταιρία ανεξάρτητη από την παλιά Ολυμπιακή, η οποία βγήκε και αεροπορική εταιρία της χρονιά 2010-2011 στην Ευρώπη πριν καλά καλά κλείσει ένα χρόνο λειτουργίας.
Αναφορικά τώρα με τα εισιτηρια των 200 ευρώ, είναι γνωστή η τακτική των εταιριών να κερδοσκοπούν σε δρομολόγια με μεγάλη ζήτηση για να βγάζουν τα σπασμένα άλλων γραμμών χωρίς κίνηση. Π.χ η τρίωρη πτηση της Αιγαίου Αθήνα-Ντισελντόρφ μπορεί να πηγαίνει με 20 άτομα κάθε μέρα και να μπαίνει μέσα. Το Αθήνα - Ηράκλειο που έχει και μηδαμινά έξοδα αλλά συντελεστή πληρότητας πάνω από 80% θα αποτελέσει τον τρόπο να κάνει απόσβεση η εταιρία από άλλα δρομολόγια. Ειδικά σε περίοδο που τα πλοία απεργούν, ένας λόγος παραπάνω. Ιδιωτική εταιρία είναι, αν δεν σας αρέσει μην ταξιδευετε. Και όπως είπες κι εσύ εφόσον έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού δεν έχει να φοβηθεί και τίποτα
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Φίλε μου πραγματικά χωρίς να με γνωρίζεις και χωρίς να είσαι σε θέση να λες για εμένα έρχεσαι και νομίζεις ότι εγώ δεν ξέρω από αεροπορικές εταιρίες.
Το επάγγελμα μου είναι σύμβουλος επιχειρήσεων και τολμώ να πω ότι είμαι κάλος στην δουλειά μου. Λόγω λοιπόν της εργασίας μου, φεύγω πάνω από δύο φορές την εβδομάδα στο εξωτερικό. Σπάνια στο εσωτερικό μεν, αλλά ταξιδεύω. Και θα ήθελα να σε πληροφορήσω φίλε μου ότι όπου μπορώ να πάω με την Aegean, πηγαίνω. Και μάλιστα έχω και κάρτα με μίλια και έχω τεράστιο αριθμό μιλίων. Αυτό που θέλω να ξεκαθαρίσω είναι ότι λίγοι έχουν πετάξει όσες φορές έχω πετάξει εγώ και ιδίως με την Aegean. Νομίζω ότι δεν είσαι σε θέση να με κρίνεις απλά και μόνο να σου πω ότι έxω περάσει πάρα πολλά προβλήματα και ταλαιπωρίες, ιδίως με την Ολυμπιακή αλλά και με άλλες ξένες αεροπορικές. Καμία και το δηλώνω , καμία δεν ανταποκρίνεται σε αυτά που θέλω ως πελάτης (καλή εξυπηρέτηση, όμορφη συμπεριφορά, πιστά ωράρια κ.λπ.) σαν την Aegean. Μάλλον εσύ φίλε μου δεν έχεις πετάξει και τόσες φορές πόσο μάλλον όταν ονομάζεις εμένα «πελάτη της Αιγαίου» ενώ η εταιρία λέγεται Aegean. Αυτό που θα ήθελα να ξεκαθαρίσω και σε ευχαριστώ που το ανέφερες έστω και με αυτόν τον τρόπο, είναι ότι ούτε εργάζομαι για την εν λόγω εταιρία αλλά και ούτε έχω κάτι να κερδίσω. Και κυρίως, Δεν πλέκω κανένα εγκώμιο. Τουλάχιστον με τον προπαγανδιστικό τρόπο που εσύ εννοείς. Απλά είμαι ένας πάρα πολύ ικανοποιημένος πελάτης της εν λόγο εταιρίας και οφείλω να πω ότι καλύτερο έχω για εκείνη. Είμαι τέτοιος άνθρωπος. Όπως το ακριβώς αντίθετο θα κάνω για την εταιρία που με αφήνει ανικανοποίητο με τις υπηρεσίες που «υποτίθεται» προσφέρει. Και όσο για το παιχνίδι που υποτίθεται ότι κάνει μόνη της θα ήθελα να σε πληροφορήσω και για κάτι άλλο. Σχεδόν ανά δύο ημέρες είμαι στα αεροδρόμια. Σπάνια θα έχει η Aegean περισσότερους πελάτες από την Ολυμπιακή. Κάνεις μεγάλο λάθος. Ανταγωνισμός υπήρχε και θα υπάρχει. Όποιος και να την έχει την Ολυμπιακή. Μην ακούς αυτά που λένε. Μην γίνεσαι έρμαιο των προπαγανδιστικών δηλώσεων. Είναι λάθος. Και ανέφερα την Ολυμπιακή επειδή την ανέφερες και εσύ. Αναλογίσου όμως πόσο πολύς ανταγωνισμός
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ