Η εφαρμογή αποτελεί μέρος του “product theater” που υπάρχει σε ορισμένα σημεία πώλησης του οχήματος. Είναι ένας εκθεσικαός χώρος που περιλαμβάνει το αυτοκίνητο, ένα iPad και τις διαθέσιμες επιλογές για παραγγελία (δέρμα, ξύλο και διαθέσιμα χρώματα). Έτσι οι μελλοντικοί αγοραστές μπορούν να έχουν μια πρώτη επαφή με το αυτοκίνητο προτού επισκεφθούν τον τοπικό αντιπρόσωπο.
Αν και πρόκειται για ένα κάπως περίεργο τρόπο “δοκιμής” ενός αυτοκινήτου, η εφαρμογή έχει ήδη αποσπάσει πολλές θετικές κριτικές.
http://www.dailytech.gr