tromaktiko: Γράφω με αφορμή την ανάρτηση "Μ'ακούει κανείς"...

Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

Γράφω με αφορμή την ανάρτηση "Μ'ακούει κανείς"...



Ειλικρινά στεναχωριέμαι να βλέπω παιδιά 18 χρονών να μην έχουν όνειρα πια...Είμαι κι εγώ 25 χρονών και έχω σταματήσει να ονειρεύομαι εδώ και καιρό..Να ονειρευτώ τί?Μια ζωή ανεργίας?Μια ζωή που θα πρέπει να γλείφω για να επιβιώσω?Μια ζωή που τα πάντα έχουν ξεπουληθεί στο βωμό του χρήματος?Και ξεπουλιόμαστε κι εμεις? Ας αναρωτηθούν όλοι αυτοί που πάνε και ψηφίζουν ΟΛΟΥΣ αυτούς που μας έφτασαν σε αυτήν την κατάσταση: "τόσο φτηνός είμαι?"

Αξίζει η ψήφος σας που είναι από τα πιο ιερά δικαιώματά σας να χαραμίζεται για κάτι που σας έταξαν ή για μια ιδεολογία που δεν υπάρχει πια?Βλέπω γύρω μου φανατισμένους με κάποιο από τα 5 κόμματα που φορούν παρωπίδες και ωρύονται λες και το εκάστοτε κόμμα θα τους δώσει να φάνε...Κυρίες και κύριοι, βρισκόμαστε μπροστά στην κατάρρευση της χώρας μας...Και δε μιλώ για την οικονομική κατάρρευση,μακάρι να ήταν μόνο αυτό...Μιλώ για την κατάρρευση συνειδήσεων...που είναι το χειρότερο...Δεν ξέρω ποια εÎ! �ναι η λύση.Αυτό όμως που ξέρω είνα! ι ότÎ ¹ όλοι όσοι σκέφτονται σαν εμένα βλέπουν μπροστά τους ένα αδιέξοδο...Ξέρετε γιατί το βλέπουμε αυτό?Γιατί αγανακτούμε τόσο πολύ που καθόμαστε σπίτι μας απλά απαξιώνοντας τα πάντα...ΟΧΙ..αυτό είναι που πρεπει ν' αλλάξει.Αν αγανακτήσαμε και βαρεθήκαμε να βλέπουμε όλο τους ίδιους και τους ίδιους ας κάνουμε κάτι.Ας ενωθούμε όλοι αυτοί που δε μας εκφράζει πλέον αυτό το σύστημα.Ας δοθεί βήμα πλεον σε νεα παιδιά να αλλάξουν επιτέλους αυτό το τόπο.Πέρα από κάθε ιδεολογία,η οποία είναι σεβαστή,ας κοιτάξουμε κατάματα την πραγματικότητα...Σ'ακούω λοι! πόν,φίλε μου...και πιστεύω πως σε ακούει και κάθε άλλος που μεμονωμένα νιώθει να μην το χωρά ετούτος ο τόπος....ΟΧΙ...δε θα 'μαστε εμείς που θα τα παρατήσουμε,δε θα 'μαστε εμείς που θα μεταναστεύσουμε.....Θα'μαστε εμείς που θα κάνουμε όλους αυτούς που μας ξεπουλάν να τα παρατήσουν...

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!