tromaktiko: Απάντηση στο άρθρο "θα μας τρελάνουν οι εκπαιδευτικοί"

Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Απάντηση στο άρθρο "θα μας τρελάνουν οι εκπαιδευτικοί"



 Σε απάντηση στο άρθρο "θα μας τρελάνουν οι εκπαιδευτικοί" παραθέτω το παρακάτω άρθρο του Κώστα Θεριανού, έτσι για να ξέρουμε ορισμένοι τι λέμε. Θα ήθελα επίσης να πω στον κύριο, του οποίου η άγνοια για τα εκπαιδευτικά ζητήματα είναι προφανής,ότι το να μιλάμε για πράγματα τα οποία δε γνωρίζουμε,δεν είναι μόνο ανεύθυνο αλλά και επικίνδυνο.
Βρείτε, αγαπητέ, τι πραγματικά φταίει για την κατάντια της χώρας και σταματήστε να απαξιώνετε τον εκπαιδευτικό κλάδο. Το μόνο που κάνετε είναι να εξυπηρετείτε διάφορα συμφέροντα με τη στάση σας... Σαφώς και υπάρχουν εκπαιδευτικοί που δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους, αλλά αυτό συμβαίνει σε όλους τους κλάδους, και αποτελεί απλώς την εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα. Προσπαθήστε εσείς οι γονείς να καταλάβετε ότι δεν είμαστε αντίπαλοι,αλλά σύμμαχοι σε μια κοινή προσπάθεια: την προσφορά της καλύτερης δυνατής εκπαίδευσης (μέσα στα πλαίσια που το επιτρέπει η ελληνική πραγματικότητα) και τη δημιουργία ελεύθερων και σκεπτόμενων ανθρώπων. Σας ευχαριστώ,

μια"αδρά αμοιβόμενη" και "τεμπέλα" δασκάλα.


Πόσοι είναι, τελικά, οι εκπαιδευτικοί στη Φιλανδία;
από δημοσίευση του Κώστα Θεριανού, στο alfavita.gr, 28/10/2010

Είναι πολλοί οι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα; Είναι λιγότεροι στην Φιλανδία; Το θέμα άνοιξε πάλι. Τελικά πόσοι είναι οι εκπαιδευτικοί; Μας λένε τόσο χοντρά ψέμματα; ΝΑΙ!
Ας δούμε τα στοιχεία του ίδιου του Σωματείου Εκπαιδευτικών της Φιλανδίας OAJ (Opetusalan Ammattijärjestö):
Σύμφωνα με το φυλλάδιο του Σωματείου, είναι το μοναδικό σωματείο που διαπραγματεύεται, ανάμεσα στ’ άλλα, τις συμβάσεις εργασίας ΟΛΩΝ των εκπαιδευτικών και στο οποίο είναι μέλη το 95% απ’ αυτούς. Σαν να λέμε, τα παρακάτω στοιχεία αφορούν όλους τους εκπαιδευτικούς σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες (άρα και πρωτοβάθμια – δευτεροβάθμια).

Τα μέλη του σωματείου το 2007 ήταν 117.000. Αν από αυτά αφαιρέσουμε τους πανεπιστημιακούς δασκάλους, τους συνταξιούχους και τους φοιτητές με κατεύθυνση τη διδακτική και τη διδασκαλία [πού αντιστοιχούν αυτοί οι τελευταίοι, άραγε, στα δικά μας "συνδικάτα";], τότε ο αριθμός των ενεργών στην Α-βάθμια και Β-βάθμια εκπαίδευση εκπαιδευτικών μελών του σωματείου – και όχι όλων των εκπαιδευτικών – είναι (περίπου, και με “πλούσιο υπολογισμό”, όπως υποδεικνύει και η “στατιστική πίττα” πιο πάνω) το 80% των 117.000, ή, χονδρικά, 94.000! Κι αυτοί, θεωρώντας ομοιογενή κατανομή στους κλάδους, αποτελούν το 95% του συνόλου… Δηλαδή, συνολικά, μιλάμε για περίπου 99.000 – 100.000 άτομα…

Έχουμε, άρα:
Προσθέστε, τώρα, και την ευρύτατη κατάτμηση του Ελλαδικού χώρου σε νησιά (εν αντιθέσει προς τη Φιλανδία) που απαγορεύει μεγάλου εύρους “αξιοποίηση οικονομιών κλίμακας“…







     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!