tromaktiko: Απάντηση σε όλους όσους κατηγορούν καθηγητές και δασκάλους

Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Απάντηση σε όλους όσους κατηγορούν καθηγητές και δασκάλους



Αγαπητοί συμπολίτες αρχικά χαλαρώστε λίγο και αρχίστε να σκέφτεστε με το λιγοστό μυαλό που σας έχει απομείνει. Είμαι 18 χρονών και συνειδητοποιώ ότι σκέφτομαι λογικότερα και φυσικά με πιό ανοιχτό μυαλό απο ανθρώπους που πιθανόν έχουν την ηλικία των γονιών μου ή και μεγαλύτερη.
Αρχικά σχετικά με τις εκλογές και τα κλειστά σχολεία θα ήθελα να τονίσω ότι πρέπει να ενημερώνεστε πριν κάνετε οποιαδήποτε προσβλητική ανάρτηση.Είναι ακατανόητο να κλείνουν τα μισά σχολεία που είναι εκλογικά κέντρα και τα υπόλοιπα να λειτουργούν κανονικά προχωρώντας στην ύλη.Άν είχ! ατε διαθέσει έστω και τον απαιτούμενο χρόνο σκέψης θα είχατε κατανοήσει κάτι τέτοιο είναι αν όχι καταστροφικό για τα παιδιά τουλάχιστον ανόητο.
Επιπλέον,όσοι παραπονιέστε για τα σχολεία που παραμένουν κλειστά και δεν έχετε πού να αφήστε τα παιδιά σας να σας θυμίσω ότι γνωρίζετε εδώ και πολύ καιρό αυτή την ανατροπή στο πρόγραμμα λειτουργίας των σχολείων και μπορούσατε να κανονίσετε τις ημέρες αυτές και το δικό σας πρόγραμμα.Στο κάτω κάτω τα σχολεία είτε αυτά είναι δημοτικά είτε γυμνάσια είτε λύκεια δεν είναι σταθμοί babysitting για να φυλάσσουν χειμώνα καλοκαίρι τα παιδιά σας.
Τέλος σχετικά με την επιλογή του συγκεκριμένου επαγγέλματος έχω να δηλώσω ότι αν μπορούσατε και είχατε το απαιτούμενο επίπεδο ευφυΐας αλλά και την όρεξη που χρειάζεται χα έχει κανείς για να αντιμετωπίσει εμάς τα 20-25 κακομαθημένα βλαστάρια σας (ναι ναι βάζω και τον εαυτό μου μέσα γιατί τουλάχιστον έχω αυτογνωσία και προσπαθω να βελτιώσω τον εαυτό μου) θα μπορούσατε να είστε εσείς στη θέση τους και να πληρώνεστε για 8 μήνες εργασίας.Δεν το κάνατε όμως αλλά προτιμήσατε να γίνεται δημόσιοι υπάλληλοι σε υπήρεσίες.Τυχαίο?Δεν νομίζω.Να σας πÎ! �ηροφορήσω επίσης ότι οι δικοί μου γονείς είναι έμποροι και οι δύο αλλα ποτέ δεν έβαλαν πάνω απο μένα και τις 2 αδερφές μου το προσωπικό τους συμφέρον ούτε παραπονέθηκαν για την εργασία των δημοσίων λειτουργών(γιατί δάσκαλοι και καθηγητές δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι αλλά δημόσιοι λειτουργοί).Φυσικά και υπάρχουν κακοί και καλοί καθηγητές και δάσκαλοι όπως υπάρχουν και καλοί και κακοί σε όλα τα επαγγέλματα αλλα αυτο δεν δίνει σε κανέναν το δικαίωμα να υποβιβάζει τον καθε εργαζόμενο.
Και επειδή είμαι σίγουρη ότι θα αναρωτιέστε τί φοιτήτρια είμαι,είμαι φοιτήτρια της Ψυχολογίας Α.Π.Θ. με υψηλό βαθμό στις πανελλήνιες που απλά δεν ήθελε να γίνει καθηγήτρια και δασκάλα γιατί γνώριζε οτι δεν έχει τα προσόντα(ψυχικό κουράγιο και υπομονή) και δεν ήθελε να ταλαιπωρεί άδικα τα δικά σας παιδιά.

με "εκτίμηση" σε όσους την αξίζουν,
μια φοιτήτρια-πρώην μαθήτρια-νυν άνθρωπος.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!