Στον πρώτο αγώνα της χρονιάς στο Μπαχρέιν είχε την pole και οδηγούσε την κούρσα μέχρι που παρουσιάστηκε πρόβλημα στο μπουζί. Στην Αυστραλία οδηγούσε τον αγώνα μέχρι που ένα πρόβλημα στην πλήμνη του τροχού τον έθεσε εκτός. Στην Κίνα ένα λάθος στρατηγικής τον έριξε πιο πίσω.
Στην Τουρκία η σύγκρουση με τον teammate του τον έθεσε εκτός αγώνα. Τα πράγματα έγιναν εκρηκτικά στη Red Bull όταν στο Σίλβερστον η ομάδα έβγαλε τη μοναδική καινούρια αεροτομή από το μονοθέσιο του Γουέμπερ και την έβαλε σ’ αυτό του Φέτελ. Ο 23χρονος Γερμανός πήρε για ελάχιστη διαφορά την pole από τον teammate του αλλά έχασε την πρώτη θέση στην εκκίνηση.
Προσπαθώντας να ανακάμψει βρέθηκε εκτός, είχε κλατάρισμα και τερμάτισε τελικά έβδομος. Στο Βέλγιο έπεσε πάνω στον Μπάτον ενώ στη Μόντσα περιορίστηκε στην τέταρτη θέση. Οταν όμως έφυγε η F1 από την Ευρώπη, άρχισε ένα σερί μοναδικών εμφανίσεων.
Δεύτερος στη Σιγκαπούρη, πρώτος στην Ιαπωνία, όπως και σε Βραζιλία, Αμπού Ντάμπι. Δίκαιο αποτέλεσμα; Αναμφισβήτητα ναι. Ο συνδυασμός Φέτελ - RB6 ήταν ο κορυφαίος της φετινής χρονιάς. Η μάχη του τελικού την προηγούμενη Κυριακή ήταν η αποθέωση του αθλητικού ιδεώδους. Νίκησε και πήρε τον τίτλο ο καλύτερος. Το μόνο που μένει να ειπωθεί είναι: «Στον αθλητισμό η διαφορά ανάμεσα στον θρίαμβο και την καταστροφή είναι πολύ μικρή. Πρέπει να ξέρεις να χάνεις, όπως και να απολαμβάνεις την επιτυχία». Απόλαυσέ το, Σεμπάστιαν!