tromaktiko: Απάντηση στον Πεταλωτή

Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

Απάντηση στον Πεταλωτή



Τι λες άνθρωπέ μου?

Ο λαός λέει ναι στην σταθερότητα? Ο λαός σας έχει φτύσει και σεις νομίζετε ότι βρέχει...
Αλλά φυσικά σας βολεύει... Μπορείτε να το ερμηνεύσετε όπως θέλετε...
Μπορείτε να βάλετε και τα κανάλια σας να το κάνουν... Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που το σκάνδαλο της Siemens δεν ακούγεται πλέον όταν μπλεχτηκαν στελέχη της τωρινής κυβέρνησης αλλά και δημοσιογράφοι του (κυρίως mega ) με σεμινάρια στα στελέχη της Siemens...
Τα έχω ξαναπεί. Πάμε να ψηφίσουμε έστω και αν είναι άκυρο... Το άκυρο είναι πολιτικό μήνυμα που δεν χωράει παρερμήνευση... Δεν μπορείς να μου ότι αδιαφορώ γιατί σηκώθηκα και ήρθα να ψηφισω... Δεν μπορείς να πεις ότι στηρίζω την σταθερότητα γιατί ήρθα και ψήφισα ΑΚΥΡΟ...
Ουτε καν λευκό... το λευκό σημαίνει ότι μου αρέσει ο τροπος εκλογής του αλλά δεν υπάρχει υποψήφιος που να με εκφραζει...
ΤΟ ΑΚΥΡΟ ΟΜΩΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΚΑΝΑΤΕ...ΘΕΛΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ...ΑΠΛΟ ΕΙΝΑΙ...
Για να μην βγαίνει η κάθε Κατσελη, ροβλιας και πεταλωτής και jeffrey να λένε ότι ο λαός τους έδωσε το μήνυμα να συνεχίζουν...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!