Θέλω να δηλώσω ότι :
1.Στα έξοδα κίνησης πράγματι συμπεριλαμβάνεται και το εκλογικό επίδομα.
Οι εκλογές όμως γίνονται για όλους τους Έλληνες και πίστεψε με κανείς δεν θέλει να είναι υποχρεωμένος να ξενυχτήσει δύο Κυριακές
για να πάρουν κάποιοι, που έφεραν την Ελλάδα εδώ που την έφεραν ,τους ψήφους τους. Άρα κάποιοι παρέχουν την
εργασία τους και πρέπει να πληρωθούν. Το αν αυτοί οι κάποιοι πρέπει να είναι δημόσιοι ή ιδιωτικοί υπάλληλοι είναι ένα
καλό θέμα να συζητήσουμε.....
2. Τα έξοδα κίνησης συμφωνώ ότι πρέπει να κοπούν από ορισμένους δημόσιους υπαλλήλους. Είναι αυτοί που δεν σηκώνονται καθόλου
από ένα γραφείο για όλο το οκτάωρο. Όμως δεν πρέπει να τα ισοπεδώνουμε όλα ,γιατί υπάρχουν και δημόσιοι υπάλληλοι που υπηρετούν στους ΟΤΑ
και όλη μέρα βρίσκονται στους δρόμους ή οδηγούν αυτοκίνητα για δουλειές του Δήμου (αποκομιδή σκουπιδιών, κλάδεμα δέντρων, περισυλλογή εγκαταλελειμμένων οχημάτων,
επισκευές δικτύων ηλεκτροφωτισμού , ύδρευσης ,αποχέτευσης κ.λ.π) . Για αυτές τις δουλειές πληρώνονται ένα επίδομα ως αποζημίωση εξωτερικών συνθηκών εργασίας
αλλά και γιατί πολλές φορές χρησιμοποιούν τα δικά τους μέσα για τις μετακινήσεις (πολλοί δήμοι δεν έχουν καν τα μέσα για να κινηθούν οι υπαλληλοί τους και η μετακίνηση γίνεται
με ιδιωτικά αυτοκίνητα).
3. Δυστυχώς πολλά αδέλφια Έλληνες πιστεύουν ότι η λύση για να ξεφύγουμε την χρεωκοπία ,είναι να κοπούν τα χρήματα των συνανθρώπων μας ,γιατί πολύ απλά δεν τα παίρνουν οι ίδιοι.
Δυστυχώς το παραπάνω μου θυμίζει το ανέκδοτο με την "κατσίκα του γείτονα" μία κακή πρακτική που χαρακτηρίζει τους νεοέλληνες.
Δυστυχώς με αυτόν τον τρόπο βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος. Ένα δάσος που το έκαψαν άλλοι (Βατοπέδι, δομημένα ομόλογα, Siemens και άλλα πολλά).
Δυστυχώς επτωχεύσαμε..
Υ.Γ : Με το κόψιμο των εξόδων κίνησης θα εξοικονομήσει η Ελλάδα 200 ευρώ χ περίπου 80.000 υπάλληλοι ΟΤΑ = 16 εκατομμύρια ευρώ ,ενώ χρωστάμε 400 δισεκατομμύρια.
Ας είμαστε λίγο σοβαροί και ας κοιτάξουμε επιτέλους το δάσος.