tromaktiko: Σχετικά με τον ρατσισμό της Αστυνομιας κατά των Ελλήνων.

Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Σχετικά με τον ρατσισμό της Αστυνομιας κατά των Ελλήνων.



Αν θίχτηκες φίλε μου αστυνομικέ από το κείμενο για τον ρατσισμό της αστυνομίας κατά των Ελλήνων να πας να πιέσεις τους ανωτέρους σου να κάνουν σωστά την δουλειά τους και να αρνηθείς να συμμετέχεις σε αυτή την επιλεκτική τιμωρία των κατοίκων της πόλης... Το δεν φταίω δεν ισχύει. Ούτε εγώ φταίω για την παρανομία στην πόλη, ούτε άλλος πολίτης όπως λες. Η αστυνόμευση είναι δική σου δουλειά. Δεν είναι δική μου. Τί να περιμένουμε δηλαδή από μία αστυνομία που λέει δεν φταίω εγώ για το μπάχαλο; Ντροπή επιτέλους.
Λες οι λαθρο δεν έχουν χαρτιά. Και τί με νοιάζει εμένα αν ο άλλος δεν έχει διαβατήριο και χαρτιά; Κόψτε το κεφάλι σας να δείτε τί θα κάνετε. Τί τους αφήνετε αμολυμένους στην πόλη; Δηλαδή επειδή ο Έλληνας έχει ταυτότητα θα πληρώνει για όλους τους λαθραίους που επιδίδονται ανενόχλητοι στην παρανομία; Είναι αυτή λογική;Γι'αυτό μιλάω για ρατσισμό. Δηλαδή και νόμιμοι είμαστε και θα πληρώνουμε και από πάνω τα κερατιάτικα. Άντε πήγαινε σε κανένα νοσοκομείο να δεις όλη την μπίχλα τους. Έχουν στουμπώσει τα ιατρεία από δαύτους. Προσπαθούν και οι άμοιροι γιατροί να συνεννοηθούν και άκρη δεν βρίσκουνε. Η Αστυνομία αστυνομεύει. Οι νόμοι ισχύουν για όλους το ίδιο. Πήγαινε στο εξωτερικό να δεις εκεί τί σημαίνει Αστυνομία. Έχεις την εντύπωση πως θα κάτσει να γράψει για παράβαση π.χ. τον Άγγλο ή τον Γάλλο ή τον Γερμανό και θα αφήσει τον λαθρομετανάστη δίπλα να πουλάει ναρκωτικά και ό,τι του'ρθει ελεύθερα; Όχι, φίλε μου. Οι νόμοι εφαρμόζονται το ίδιο και για τους ντόπιους και για τους ξένους. Άντε κάντε την δουλειά σας όπως πρέπει και διώξτε τα δικά σας λαμόγια αστυνομικούς και αξιωματούχους, που προφανώς έχουν θησαυρίσει από την παρανομία των λαθρο και σταματήστε να τα βάζετε με τον κόσμο.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!