tromaktiko: Σχετικα με τους δημόσιους υπαλλήλους...

Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

Σχετικα με τους δημόσιους υπαλλήλους...



Φίλε μου όπως το είχα προβλέψει ουτε καί εσύ με τήν βαθειά παιδεία δέν μπόρεσες να καταλάβεις το μηνυμά μου και ειδικότερα τι εννοώ οτι στόν έλεγχο θα είμαι εκεί για να βρώ την όποια παράβαση....
Και το κάνω λιανά. ΑΠΑΙΤΩ από τόν κάθε υπάλληλο που ασκεί έλεγχο να κλείσει τα αυτιά του στίς κλάψες οι οποίες στή συνέχεια γίνονται κομψές πολιτισμένες και με περισσή παιδεία απειλές που πολλές φορές πραγματοιούνται κιόλας,(το ένοιωσα πολλές φορές στό πετσί μου μα πίσω δέν έκανα), πάντα δέ οι απειλές αυτές εκτοξεύονται από παιδευμένους με πολλά πανεπιστημιακά παλιόχαρτα (έχω και εγώ ενα τέτοιο). Παιδεία καί ικανότητα έχουμε να κάνουμε πολλά, ηλιθίους με πανεπιστημιακές γνώσεις δεν μπορούμε να νικήσουμε γιατι είναι γνωστό οι ηλίθιοι είναι ανίκητοι πεθαίνουν ηλίθιοι. και για να μήν ξεχνιόμαστε ο ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟΣ π.χ καί άλλοι σαν κι αυτόν πανεπιστημιακή εκαπαίδευση είχαν καί ήταν ιδιωτικοί υπάλληλοι

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣwaturilyo
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!