συζήτηση επερώτησης του ΛΑΟΣ για την εγκληματικότητα.
Τοποθετούμενος στο πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης, το οποίο μετ’ επιτάσεως έθεσαν οι επερωτώντες βουλευτές, ο κ. Παπουτσής επέλεξε να στείλει ένα «μήνυμα», προκειμένου «να φτάσει παντού, στα κέντρα των διακινητών, σε όλα τα μήκη και τα πλάτη: Στην Ελλάδα, θα γίνει μια τεράστια προσπάθεια, εκστρατεία, από τις αρχές, τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης και όλους τους ενεργούς πολίτες, ώστε να εξασφαλίσουμε το απόλυτο δικαίωμα στην ασφάλεια, όχι μόνον των ελλήνων πολιτών, αλλά και όσων έχουν το νόμιμο δικαίωμα να βρίσκονται στη χώρα μας. Οι υπόλοιποι, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, θα βρουν το δρόμο της επιστροφής».
«Η Ελλάδα δεν είναι ξέφραγο αμπέλι. Έχουμε υποχρέωση να σεβαστούμε τους νόμους του ελληνικού κράτους, τις διεθνείς συνθήκες που έχει προσχωρήσει η χώρα μας, να εκδηλώσουμε και να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο το αξιακό μας πλαίσιο, αυτό που βασίζεται στην παράδοση του ελληνικού λαού, αλλά και στις αξίες του ευρωπαϊκού πολιτισμού. Είμαστε, παρ’ όλ’ αυτά, βέβαιοι, πως όλος ο πολιτικός κόσμος αντιλαμβάνεται τις ανάγκες της εποχής μας, αλλά την ίδια στιγμή το μήνυμα που στέλνουμε προς όλες τις κατευθύνσεις, είναι ότι τα σύνορα φυλάσσονται και θα φυλάσσονται με τον πλέον απόλυτο τρόπο. Θα είμαστε απόλυτα συνεπείς, όσον αφορά τις υποχρεώσεις μας στο πλαίσιο της Συνθήκης του Σένγκεν και θα εγγυηθούμε το δικαίωμα του έλληνα πολίτη στην ασφάλεια και στη ζωή του», ανέφερε ο υπουργός.
Παράλληλα, ο κ. Παπουτσής υπενθύμισε την νομοθετική πρωτοβουλία του υπουργείου του, για αναβάθμιση του συστήματος εξέτασης των αιτημάτων ασύλου στην Ελλάδα, δεδομένου ότι το υπάρχον σύστημα έχει αποδειχθεί δυσλειτουργικό και χρονοβόρο, ενώ δυσφημεί και την χώρα στο εξωτερικό: «Ένας μεγάλος αριθμός των ανθρώπων που κυκλοφορούν στους δρόμους αυτή την στιγμή, ή διαβιούν σε συνθήκες άθλιες και γίνονται σε πολλές περιπτώσεις αντικείμενο πολλαπλής εκμετάλλευσης, καλύπτονται από διεθνείς συμβάσεις. Ο ΟΗΕ παρακολουθεί συνεχώς τις εξελίξεις αυτές - και πιέζουν ασφυκτικά την ελληνική κυβέρνηση, γιατί δήθεν, όπως λένε, δεν σεβόμαστε τα δικαιώματα που κατοχυρώνονται από τις διεθνείς συνθήκες».
Άλλου είδους πρωτοβουλίες του υπουργείου, αφορούν νομοθετικά μέτρα και σύσταση μιας νέας υπηρεσίας δίωξης του οργανωμένου οικονομικού εγκλήματος.
Από πλευράς ΛΑΟΣ ο Πρόεδρος του κόμματος Γιώργος Καρατζαφέρης, παρατήρησε πως «σήμερα υπάρχουν γκετοποιημένες περιοχές. Οι γυναίκες δεν μπορούν να περπατήσουν στους δρόμους της Αθήνας με ιστορικά ονόματα, όπως η Σοφοκλέους, η Μενάνδρου, η Ευρυπίδου».
«Πήρατε την Ελλάδα και την κάνατε Μοζαμβίκη και Σικάγο του Μεσοπολέμου», κατηγόρησε τα δύο μεγαλύτερα κόμματα ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ. «Δείτε τα σπίτια. Έχουν μεταμορφωθεί σε κελιά. Παράθυρα μεγάλα και φεγγίτες, όλα έχουν κάγκελα. Ο Έλληνας δεν ζει καλά, όχι γιατί ο τόπος του είναι πάνω στη Σαχάρα και δεν παράγει τίποτα, αλλά λόγω του αποπνικτικού περιβάλλοντος που, ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, έχουν από κοινού επιβάλλει. Όποιος σηκώνει ανάστημα και λέει «όχι σ’ αυτό το κατεστημένο, την καθεστηκυία τάξη της μίζας και της λωποδυσίας, τον λένε φασίστα, ρατσιστή και ξενοφοβικό».
Ο κ. Καρατζαφέρης επέκρινε επίσης την ανέγερση μουσουλμανικού τεμένους στην Αθήνα, αντιπροτείνοντας, μαζί με τους βουλευτές του κόμματός του, την λειτουργία πολλών μικρότερων ευκτήριων οίκων. Οι βουλευτές του ΛΑΟΣ, επίσης, υπερασπίστηκαν τους αστυνομικούς που αρνήθηκαν για λόγους θρησκευτικής πίστης, να δεχθούν τις νέες υπηρεσιακές ταυτότητες που διαθέτουν barcode.
«Επί της ουσίας, έχετε ήδη υιοθετήσει τις αιτιάσεις των αστυνομικών - «ταυτότητες του σατανά» και άλλου τέτοιου τύπου ιστορίες για αγρίους», παρατήρησε ο κ. Παπουτσής, χρεώνοντας στο ΛΑΟΣ, πολιτική εκμετάλλευση του φαινομένου. «Η αλήθεια είναι ότι η μηχανικώς αναγνωρίσιμη ζώνη στο πίσω μέρος του δελτίου ταυτότητας, περιέχει ορισμένα στοιχεία του δελτίου και δεν φέρει ούτε μαγνητική ταινία, ούτε μικροκύκλωμα, ούτε αριθμούς ή σύμβολα, που να μπορεί να θεωρηθούν ότι θίγουν την πίστη στο Θεό».
Σε ό,τι τέλος αφορά την έγερση τζαμιού στο Βοτανικό, ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη υπενθύμισε ότι «ο μακαριστός Χριστόδουλος διαφωνούσε με το τζαμί στα Σπάτα, αλλά υπερασπίστηκε με θέρμη το λατρευτικό δικαίωμα των μεταναστών στην Αθήνα και ήταν εκείνος που υπέδειξε το σημερινό λατρευτικό χώρο».
ΑΠΕ- ΜΠΕ, Ανδρέας Μακρίδης