tromaktiko: Απαντηση στο "Κάτι ακόμα για τους βολεμένους εκπαιδευτικούς"

Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

Απαντηση στο "Κάτι ακόμα για τους βολεμένους εκπαιδευτικούς"



Διαβασα τη δημοσιευση σου και κυριολεκτικα εχω μεινει αφωνη. Ειλικρινα πως αντεξες τετοιες κακουχιες.....
σου αξιζουν συγχαρητηρια, για τα γυφτακια, για τα βοσκοπουλακια, για τα απιστευτα περα-δωθε με το αυτοκινητο σου....Αλλα πανω απ'ολα θα ηθελα μια μεγαλη χαρη. Ειμαι κι εγω κορη βοσκου και θα ηθελα οποτε μπορεις να κανονισουμε ενα ραντεβου με το αζημιωτο βεβαια, για να μου μαθεις πως να τρωω, γιατι πολυ φοβαμαι πως ουτε εγω θα ξερω.
Εχουμε σαλταρει τελειως μου φαινεται........! Που ηθελες κοπελιτσα μου να σε βαλουν να δουλεψεις, στο σχολειο απεναντι απο το σπιτι σου για να μην κουραζεσαι? Αν δεν αντεχες τοσες κακουχιες, γιατι δεν γυρναγες στις παλιες σου δουλειες? Ηθελες να σε γραψει η ιστορια σαν ηρωα? Αληθεια,απο ποτε στα σχολεια παραδιδεται και μαθηματα savoire vivre? Και ποιος ειναι ο σωστος τροπος για να τρωει καποιος γιατι εγω τρωω απο το παχνι σαν τα προβατακια! Σαν δεν ντρεπομαστε λεω εγω που κατι τετοιοι μυγιαγκιχτοι κομπλεξαρες διδασκουν στα παιδια μας!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!