Δεν ήμουν μπροστά αλλά επειδή υπήρξα κάποτε εργαζόμενος στο πλαίσιο ξέρω από πρώτο χέρι τί σημασία δίνουν στην εξυπηρέτηση και πως σίγουρα υπερβάλλεις... Τι σου ζήτησε η κοπέλα στο κάτω κάτω, να δώσεις 2 στοιχεία να ανοίξει μια καρτέλα πελάτη, ήθελες να το παίξεις έξυπνος περί προσωπικών δεδομένων κλπ γι αυτό δεν τα έδωσες..??? Οι περισσότεροι πιστεύουν πως πηγαίνοντας σε ένα κατάστημα είναι αυτόματα ανώτεροι απ τους εργαζόμενους μέσα σ αυτά. Τώρα μπορεί να υπερβάλλω εγώ για την περίπτωση σου αλλά ισχύει. Που ξέρω αν εσύ δεν ήσουν εριστικός κι επιθετικός και γι αυτό μπορεί να σου μίλησαν όπως σου μίλησαν, αν όντως έγινε κάτι τέτοιο και δεν είναι απλά φούμαρα. Ξύπνα και σκέψου λίγο πως αυτά που σου ζητάνε σ ένα κατάστημα τέτοιο δεν στα ζητάνε επειδή έτσι γουστάρουν οι εργαζόμενοι αλλά επειδή έτσι είναι η πολιτική της εταιρείας για πολλούς και διάφορους λόγους που αφορούν κι εσένα, άμα δεν σ αρέσει τα παράπονα σου στη διοίκηση της εκάστοτε εταιρείας και όχι στους υπάλληλους και στα blog κατηγορώντας τους υπαλλήλους..!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ