Μετά από 1 ώρα περίπου με πήραν τηλέφωνο και μου ζήτησαν να τους στείλω ένα fax με όλα τα παραπάνω στοιχεία και να γράψω και έναν αριθμό που μου έδωσαν. Σε μία ώρα και πάλι με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι θα έρθει τεχνικός να μου αντικαταστήσει την οθόνη. Όταν τους είπα ότι μένω σε νησί μου είπαν ότι θα μου σταλεί μία καινούργια οθόνη και εγώ χρησιμοποιώντας τη συσκευασία θα έπρεπε να στείλω πίσω την παλιά. Η τηλεφωνική επικοινωνία έγινε την Τετάρτη και σήμερα Δευτέρα έλαβα μήνυμα από τον κούριερ για την αντικατάσταση. Η αντικατάσταση έγινε με έξοδα της LG. Εγώ απλώς υπέγραψα το έντυπο. Χαίρομαι όταν βλέπω ότι εταιρείες δουλεύουν όπως πρέπει και πιστεύω ότι τέτοιες συμπεριφορές (που θα έπρεπε να είναι αυτονόητες για όλους) πρέπει να λέγονται και να επιβραβεύονται.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ