1) « ΜΗΠΩΣ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;» ΟΧΙ… όποιος θέλει θρησκευτική εκπαίδευση μπορεί να φοιτήσει στο τμήμα Κλασσικής Θεολογίας Αθηνών, όπου οι φοιτητές εκεί πραγματικά κοπιάζουν για να πάρουν πτυχίο. Μια ματιά στα προγράμματα σπουδών των δύο τμημάτων θα σας πείσει… δεν μιλάμε καν για τα βιβλία ο όγκος των οποίων είναι όσο 2 τόμοι εγκυκλοπαίδειας μαζί.. και δεν μιλάμε για ύλη… Δεν υπάρχει ύλη! Είναι όλα εξεταστέα.
2) Σε σύγκριση των δύο τμημάτων, στην Κοινωνική Θεολογία οι βαθμοί μπαίνουν με περισσή ευκολία, λογικό, όταν το επίπεδο μαθημάτων είναι πιο χαμηλό, και επίσης υπάρχει η στρατηγική του «να είναι όλοι ευχαριστημένοι» για να μην υπάρξουν προβλήματα… με το γνωστό θέμα.
3) Τα δύο αυτά πτυχία είναι ισάξια στον ΑΣΕΠ που είναι και το βασικό μέσο για διορισμό… μαντέψτε ποιος θα έχει υψηλότερο βαθμό και θα πάρει τη θέση από ποιον.
Και ρωτώ: είναι αυτό σωστό; Είναι δίκαιο; Αυτή είναι η Παιδεία και η αξιοκρατία που θέλουμε; ΝΑΙ κύριοι, στη συγκεκριμένη περίπτωση, «πονάει χέρι κόβει χέρι» και επίσης το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι, και δεν υπάρχει κάθαρση σε κάτι τόσο σάπιο.
Με αυτό το κείμενο δεν θέλω να θίξω κανένα σπουδαστή, από τα 2 τμήματα, του οποίου ο κόπος και η αγωνία είναι σεβαστά. Εκείνοι άλλωστε από πρώτο χέρι γνωρίζουν καλύτερα για αυτήν την παραφωνία, και σίγουρα οι νέοι θα συμφωνήσουν ότι από το να συντηρούμε μούμιες στη φορμόλη καλύτερα να αγωνιστούμε για καλύτερο επίπεδο σπουδών, αξιοκρατικό και ανταγωνιστικό, με όποιο κόστος έχει αυτό.
Ζήσαμε αρκετές οικογένειες πολιτικών τόσα χρόνια, ας μην συνεχίσουμε να ζούμε και οικογένειες εκπαιδευτικών..
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ