tromaktiko: Απάντηση στο: Η απάντηση-πρόσκληση του επαρχιώτη

Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Απάντηση στο: Η απάντηση-πρόσκληση του επαρχιώτη



Πάει ένας μήνας που μετακόμισα με το σύντροφό μου στο χωριό του. Ήρθα εδώ για σπουδές και αποφάσισα να μείνω, κι ας είμαι μακριά από την οικογένειά μου και τον "τόπο" μου. Και πριν βέβαια σε επαρχία έμενα. Πολλοί σνομπάρουν την επαρχία, όμως οι άνθρωποι εκεί σε υποδέχονται με χαμόγελο. Το βλέμα τους είναι καθαρό, δεν κρύβει ανασφάλεια παντώς είδους.
Οι άνθρωποι είναι αγαθοί και καθαροί στην ψυχή, είναι αυθόρμητοι. Έχουν τόσα πολλά να διδάξουν. Η γνώση αγαπητοί αναγνώστες βρίσκεται στην πράξη, στο βίωμα, όχι στα βιβλιά. Εκεί θα βρείτε τη θεωρία, από κει και πέρα; Τι γίνεται; Η γνώμη μου είναι ότι μόνο στην επαρχία θα καταφέρουμε να επιβιώσουμε. Ωστόσο, επειδή πρόκειται καθαρά για την προσωπική μου άποψη την οποία δε θα ήθελα να τεκμηριώσω για να μην πλατιάσω, εύχομαι όλοι να επιβιώσουν όποιο δρόμο και αν ακολουθήσουν. Εγώ πάντως θέλω τα παιδιά μου να μεγαλώσουν στη φύση και στον καθαρό αέρα. Κάτι που στερήθηκα εγώ, καθώς μεγάλωσα σε διαμέρισμα πολυκατοικίας και δεν μπόρεσα να χαρώ το ανέμελο παιχνίδι της ηλικίας γιατί θα ενοχλούσα τους υπόλοιπους στα γύρω διαμερίσματα. Δε θέλω να στερηθούν και τα παιδιά μου την επαφή με τη φύση. Όπως είπε προηγουμένως και η 25χρονη αναγνώστρια, οι γονείς κάνουν ότι καλύτερο μπορούν για να μας μεγαλώσουν, όμως κανένας άλλος δεν ξέρει τις πραγματικές μας ανάγκες παρά μόνο εμείς. Ας ανταλλάξουμε γνώσεις λοιπόν κι ας μη διχαζόμαστε. Άνθρωποι είμαστε όλοι.. Και μην υποτιμάτε τους κατοίκους της επαρχίας και των χωριών, εάν τους πλησιάσετε με ανοιχτό μυαλό και ανοιχτή καρδιά, θα δείτε ότι έχετε πολλά να μοιραστείτε. Χαίρομαι που βλέπω νέους ανθρώπους να προτιμούν την επαρχία. Εκεί μπορούμε να στηρίξουμε την ανάπτυξη της χώρας όχι πουλώντας εκτάσεις σε ξένους επενδυτές. Ο καθένας με το αντικείμενο που έχει σπουδάσει μπορεί να βοηθήσει στον τομέα του.




Αναγνώστρια.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!