Αν και συμφωνω με την ουσια αυτων που γραφεις
αυτα που αναφερεις ειναι αναληθη. Σε ολη την Ε.Ε. εφοσον καποιος ειναι κατοικος
μιας...(αφορά http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/11/blog-post_568.html) χωρας μπορει να εισαγει και να κυκλοφορει με αυτοκινητο που εχει ξενες
πινακιδες 6 μηνες τον χρονο. Ζω στην ολλανδια και ηθελα να φερω το αμαξι μου με
ελληνικες πινακιδες και αυτο γινοταν μονο για 6 μηνες οπως επιπροσθετος επρεπε
να αλλαξω το διπλωμα μου απο ελληνικο σε ολλανδικο. Δεν χρειαζονται εξετασεις
κτλ, ολα γινονται αυτοματα , αλλα χρειαζονται να γινουν.
Τωρα στην ολλανδια , οπως και πολωνια και
γαλλια που γνωριζω λογω εργασιας, πληρωνεται επιπλεον δασμος σε περιπτωση
εισαγωγης.
Ενδεικτικα αναφερω οτι στην ολλανδια
ονομαζεται BPM (belasting van personenauto's en motorrijwielen) και το υψος το φορου εξαρταται απο
το αμαξι, κυβικα, τιμη, παλαιοτητα, εκπομπες ρυπων. Οφειλω δε να πω οτι ειναι
30-40% πιο ακριβο απο οτι στην ελλαδα τουλαχιστον στα αυτοκινητα μεχρι 5ετιας.
Τωρα αυτο που γινεται ειναι οτι αν καποιος
εχει το αμαξι τουλαχιστον 6 μηνες στην κατοχη του πριν την εισαγωγη δικαιουτε
μια εκπτωση το οποιο γινεται και στην ελλαδα (50%) .
Συμφωνω οτι οι φοροι στην ελλαδα ειναι αρκετοι
(τελωνειο) ιδιως στα αυτοκινητα πανω απο 2000 κ.εκ αλλα δυστυχως δεν ειμαστε οι
μονοι στην Ε.Ε.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ