tromaktiko: Απάντηση στο "ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΜΙΜΗΣΗ..."

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Απάντηση στο "ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΜΙΜΗΣΗ..."



Θα ήθελα να μοιραστώ και εγώ κάτι για τον εν λόγω δικαστικό (Γ.Ζορμπά).
Πριν χρόνια (μιλάμε το 2001-2006) όταν ήμουν φοιτητής, και κατέβαινα... κάθε Παρασκευή μεσημέρι 3+ μμ στα ΚΤΕΛ Κηφισού για να φύγω για την πατρίδα μου, τον έβλεπα συχνά στο λεωφορείο που έπαιρνα και εγώ. Και κατέβαινε στην πόλη μου (δεν έχει σημασία να την αναφέρω). Πρέπει να είχε κάπου εκεί, συγγενείς του. Σίγουρα πάρα πολλοί θα τον θυμούνται από τους συνταξιδιώτες μου.
Ποτέ δεν είχε οδηγούς που να τον παίρνουν ή να τον αφήνουν ή να τον συνοδεύουν ή τίποτε άλλο ή λιμουζίνες ή ασφάλειες.
Και προς το τέλος έμαθα ποιος ήταν. Φυσικά ποτέ δεν ανέφερε την ιδιότητά του.
Μάλιστα, όταν έπαιρνα το 051 λεωφορείο από το κέντρο για τα ΚΤΕΛ, (όσοι τα χρησιμοποιούν, το ξέρουν) και εκεί τον συναντούσα.
Το λέω, για να επιβεβαιώσω όσα γράφει ο άλλος αναγνώστης, για το ότι "κομπασμός", "ξέρεις ποιος είμαι εγώ?" και άλλες τέτοιες λέξεις-φράσεις και συμπεριφορές δεν πρέπει να υπάρχουν στο λεξιλόγιο και στην παιδεία του ανθρώπου αυτόυ.
Μπράβο του.

Κρίμα μόνο, που φτάσαμε αυτές οι συμπεριφορές να είναι η εξαίρεση!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!