tromaktiko: Φινάλε με τίτλο για Ιβάνοβιτς

Κυριακή 7 Νοεμβρίου 2010

Φινάλε με τίτλο για Ιβάνοβιτς



Η Άννα Ιβάνοβιτς ολοκλήρωσε ιδανικά τη φετινή, μέτρια για την ίδια, χρονιά, κατακτώντας τον τίτλο στον τελικό του τουρνουά «Commonwealth Bank Tournament of Champions» στο Μπαλί, κόντρα στην Αλίσα Κλειμπάνοβα.

Η 23χρονη Σέρβα επικράτησε της Ρωσίδας αντιπάλου της με 6-2, 7-6 και πανηγύρισε το δεύτερο τρόπαιο για φέτος, μετά το Λινζ. Το τέλος της σεζόν θα βρει την Ιβάνοβιτς στο Νο17 της παγκόσμιας κατάταξης, η καλύτερη θέση που κατείχε τον τελευταίο χρόνο η νεαρή τενίστρια, η οποία είχε φτάσει μέχρι και το Νο65 της σχετικής λίστας.

«Θα υπάρξουν κάποια «πάνω» και «κάτω» μέχρι να φτάσω στο επιθυμητό επίπεδο, ώστε να αγωνίζομαι άνετα κόντρα στις κορυφαίες της κατάταξης. Είμαι όμως σίγουρη για το παιχνίδι μου και την αγωνιστική μου κατάσταση», σχολίασε μετά τη νίκη της η Ιβάνοβιτς.

Και συμπλήρωσε: «Νιώθω το παιχνίδι μου να πλησιάζει αυτό που είχα συνηθίσει τότε που ήμουν πιο επιθετική. Επιπλέον έχω μεγαλύτερη εμπειρία και ωριμότητα. Είμαι πιο ολοκληρωμένη τενίστρια τώρα».

www.gazzetta.gr
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!