tromaktiko: Εστιατόριο Ψωμί και Αλάτι : Η τρομερή εξυπηρέτηση

Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Εστιατόριο Ψωμί και Αλάτι : Η τρομερή εξυπηρέτηση



Αγαπητοί κύριοι, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας ένα συμβάν με ένα εστιατόριο, το ''Ψωμί και Αλάτι" στο Χαλάνδρι, το οποίο έδειξε με ποιον τρόπο σνομπάρει κάποιος τους πελάτες του, και γράφει εκεί που θέλει όλους τους ευσυνείδητους πελάτες-καταναλωτές.

Παραθέτω το κείμενο της επιστολής που έστειλα στο πρώην "εστιατόριο" στη γνώμη μου αλλά νυν ''μαγαζάκι'' για μένα πια.

Θα ήθελα να αναρτηθεί παρακαλώ για να ενημερωθεί ο κόσμος για το τι πρόκειται να αντιμετωπίσει κάποιος αν κάνει το λάθος και καλέσει για να κλείσει τραπέζι σε ένα εστιατόριο, του οποίου ο ιδιοκτήτης είναι πλέον "σταρ" της τηλεόρασης (master sef), και πιστεύει ότι έχει δικαίωμα το επιτελείο του να προσβάλει και να αγνοεί οποιονδήποτε τον προτιμίσει για την έξοδό του.

Από την επιστολή θα καταλάβετε όλο το ιστορικό.

Ευχαριστώ,

Ένας απλός πολίτης με ευαισθησίες σε έματα σεβασμού και εξυπηρέτησης.
(Τα στοιχεία μου στη διάθεσή σας)

=================================================================

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΕ EMAIL ΠΟΥ ΕΛΑΒΕ ΧΤΕΣ (ΚΥΡΙΑΚΗ) ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ:
Θέμα: Ευχαριστώ πολύ για την ευγενέστατη εξυπηρέτηση

Αξιότιμοι κύριοι ιδιοκτήτες και υπεύθυνοι του εστιατορίουκαλησπέρα σας.Ονομάζομαι .........., είμαι κάτοικος Χαλανδρίου, και προχτές Παρασκευή,κάλεσα στο εστιατόριό σας για να κάνω κράτηση για το ΣΚ για φαγητό μαζί με τηγυναίκα μου και την κόρη μου.Έδωσα τα στοιχεία μου και έκανα την κράτηση, όμως δυστυχώς η κορούλα μας κρύωσε και ανέβασε πυρετό.Ως υπεύθυνος πελάτης, και ευσυνείδητος άνθρωπος, κάλεσα απόψε (Κυριακή 31/10)πριν λίγη ώρα για να ακυρώσω την κράτηση και να τη μεταφέρω για το επόμενο ΣΚ. Όμως, ενώ εγώ φέρθηκα υπεύθυνα και θεώρησα χρέος μου ως πελάτης να ενημερώσω για την αδυναμία της κράτησης, στο τηλέφωνο αντιμετώπισα έναν ‘’κύριο’’, δε γνωρίζω ποιον μιας και ούτε το όνομά του δεν είχε την ευγένεια να πει απαντώντας την κλήση ή καληνυχτίζοντας με, ο οποίος με τον τρόπο και το ύφοςτου με έκανε να θεωρώ ότι η εξυπηρέτηση και η αντιμετώπιση πελάτη από τοτηλέφωνο όχι μόνο είναι η χειρότερη που έχω στη ζωή μου δεχθεί, αλλά και ηχειρότερη που μπορεί να δώσει κάποιος ''επαγγελματίας'' σε πελάτη.Αυτό το λέω με όλη μου τη γνώση των λεγόμενών μου, και την πολυετήεπαγγελματική μου εμπειρία ως υπεύθυνος εξυπηρέτησης πελατών σε μεγάλες εταιρίες.Πιο συγκεκριμένα, όταν ανέφερα ότι δε θα μπορέσω να επισκεφτώ το εστιατόριόσας, και έδωσα τα στοιχεία, ζήτησα ένα τραπέζι για το επόμενο Σάββατο.Η απάντηση ήταν άμεση και κοφτή : ''είμαστε γεμάτοι".Αναρωτήθηκα στιγμιαία και θαύμασα αυτό τον κύριο που θυμάται απ' έξω τιςκρατήσεις που έχει μία εβδομάδα μετά χωρίς καν να δώσει στον εαυτό του λίγα λεπτάνα ''κοιτάξει αν υπάρχει κάτι'', και χωρίς δισταγμό, ζήτησα ένα τραπέζι για τηνΚυριακή 7/10, ρωτώντας ταυτόχρονα αν είστε ανοιχτά λόγω εκλογών.Η απάντηση που πήρα ήταν κοφτή: ''πάρτε μας αργότερα, μετά από λίγες μέρες ναδούμε αν υπάρχει κάτι".Ρώτησα αν υπάρχει να το κλείσουμε από τώρα. Και τότε άκουσα το εξής τεράστιο,τρομερό και απίστευτο σαν απάντηση:'' Ναι, υπάρχει αλλά επειδή δε σας βλέπω σίγουρο, δε το κρατάμε από τώρα αλλάπάρτε μας τηλέφωνο σε λίγες μέρες".Ρώτησα γιατί δε κάνουμε την κράτηση τώρα, και άκουσα το πιο τεράστιο καικαταπληκτικό:'' Επειδή δε σας βλέπω σίγουρο, μη κρατάτε το τραπέζι έτσι γιατί δημιουργείτεπρόβλημα. Σιγουρέψτε το πρώτα και ξαναπάρτε μας."........Και περιθώριο κανένα ούτε για καληνύχτα....Λοιπόν κύριοι, ΟΧΙ !!! ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΞΑΝΑΠΑΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΤΡΑΠΕΖΙ.Και ξέρετε γιατί?Γιατί χέστηκα να δοκιμάσω το φαί σας…

Δε με νοιάζει αφού δεσυνοδεύεται από στοιχειώδη σεβασμό και ευγένεια.Γιατί, δε θα πεθάνω αν δεν έρθω να σας τιμήσω για φαγητό.Γιατί αν κάποιος μιλάει έτσι σε έναν πελάτη στο τηλέφωνο, φαντάζομαι πως θαείναι εσωτερικά η εξυπηρέτησή σας.Γιατί στην πρώτη επαφή μαζί σας, αντιμετωπίστηκα σαν τον ''ποταπό'' καικακομοίρη πελάτη που δεν τον έχετε ανάγκη.Είμαι σίγουρος ότι δε με έχετε ανάγκη. Το ξέρω.Και δε σας γράφω όλο αυτό το κατεβατό για να κερδίσω κάτι, ούτε για να μου ζητήσετε συγγνώμη. Το γράφω επειδή είμαι υπεύθυνος καταναλωτής - πελάτης, αλλάκαι ταυτόχρονα επαγγελματίας και στέλεχος στην εξυπηρέτηση πελατών, και έχωμάθει να έχω τρεις αρχές βασικές τις οποίες θεωρώ αισχρό να τις παραβιάζεικάποιος:1. Ευγένεια,2. Υπευθυνότητα, και3. Σεβασμός.Και για να κλείσω, να ζητήσω συγγνώμη από εσάς που σας αναστάτωσα καιδημιούργησα πρόβλημα με την ακύρωση του τραπεζιού, μιας και δεν ήρθα να φάωαφού είχα δεσμευτεί παρόλο που έχουμε τη μικρή άρρωστη, και συγγνώμη από τον''κύριο'' που μίλησα στο τηλέφωνο για την ενόχληση.Το email αυτό, δε σας το κρύβω ότι θα κοινοποιηθεί και σε όλους τους γνωστούςμου για να ενημερωθούν, αλλά και στα μέσα κριτικής αντίστοιχων εστιατορίων.Το θεωρώ χρέος μου ως καταναλωτής, και ως πελάτης που απαιτεί να τον σέβονταικαι να τον εκτιμούν όταν κάνει το ίδιο.Να δώσω μια συμβουλή τελειώνοντας:Δεν αρκεί κάποιος να πρωτοτυπεί και να μαγειρεύει καλά, οφείλει και να εξυπηρετείσωστά, να είναι ευγενικός, και προπάντων... να ΜΗΝ προσβάλλει τους πελάτες του,δυνητικούς ή μη.Καληνύχτα, και ευχαριστώ για την εξυπηρέτηση...
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!