tromaktiko: ΕΛΤΑ Νεου Ηρακλειου : Ο κλεψας του κλεψαντος ?

Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

ΕΛΤΑ Νεου Ηρακλειου : Ο κλεψας του κλεψαντος ?



Θα ήθελα να σας παρακαλέσω να δημοσιεύσετε το μήνυμα μου μήπως υπάρξει κάποια απάντηση, γιατί πραγματικά δεν μπορω να βγάλω άκρη.
Δεν ξερω τι ακριβώς συμβαίνει στα ΕΛΤΑ Νέου Ηρακλείου, αλλά απο το καλοκαίρι και μετά έχω τεράστιο πρόβλημα να παραλάβω πράγματα που παραγγέλνω απο το εξωτερικό. Μιλάω για μικροδέματα-φακέλους και περιοδικά τα οποία ενω τσεκαρισμένα αποστέλλονται, δεν παραλαμβάνω ποτέ. Μέχρι στιγμής έχω πληρώσει και δεν έχω παραλάβει ποτέ, θήκη κινητού, προστατευτικό κινητού και τρία περιοδικά στα οποία είμαι συνδρομητής. Περίπτωση να έχουν κλαπεί απο το γραμματοκιβώτιο μου δεν υπάρχει, απλά ο διανομέας(που σημειωτεον περνάει οποτε θέλει) δεν τα έχει φέρει ποτέ !!! Και ρωτάω τι ακριβώς συμβαίνει σε αυτό το κέντρο διανομών ?? Υπάρχει κάποιος που βουτάει ότι του γυαλίσει, βασιζόμενος στο οτι δεν θα παραπονεθούμε, παραπέφτουν τα δέματα, τι ακριβώς ??? Είναι δυνατόν να φοβόμαστε να παραγγείλουμε κάτι με το Ταχυδρομείο, επειδή μπορεί να το πληρώσουμε και τα ΕΛΤΑ να μην το φέρουν ποτέ ??? Συμβαίνει και σε άλλες περιοχές αυτό ?

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!