tromaktiko: Περί θρασυτητας εφοριακων

Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Περί θρασυτητας εφοριακων



Όπως και ο προηγούμενος αναγνώστης έτσι και σε εμένα ήρθε το εκκαθαριστικό της εφορίας του 2010.Κάθε χρόνο έπαιρνα επιστροφή λόγω αναπηρίας φέτος τίποτα.πήγα σε ένα λογιστή γιατί την είχα κάνει μόνη μου και μου είπε ότι δεν είχε υπολογισθεί η αναπηρία.
πήγα στην εφορία και τους είπα τι είχε συμβεί,ισχυρίστηκαν ότι δεν είχα βάλει το αποδεικτικό χαρτί,εγώ το είχα βάλει και είμαι 100%σίγουρη.Είχα βάλει χ και στο ανάλογο τετραγωνάκι που λέει για ! την αναπηρία.Αλλα για την εφορία εγώ έφταιγα .Εκανα συμπρηρωματικη δήλωση και όταν ρώτησα ποτε θα επιστραφούν τα χρήματα μου απαντησαν ""μην περιμένεις αμέσως''.Έχουν περάσει 2 μήνες και φώς τίποτα. Το λάθος ήταν δικό
 τους γιατι να μην το αποκαταστήσουν αμέσως.Κάποτε που χρειάστηκε να κάνω συμπληρωματικη δήλωση για αλλο λογο πλήρωσα επι τόπου πρόστιμο αλλιως δεν γινόταν δεκτή
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!