tromaktiko: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ

Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ



Ως δασκάλα, θα μιλήσω μόνο για τους μισθούς των δασκάλων-παιδαγωγών και όχι για τους άλλους εκπ/κούς καθώς δεν είμαι αρμόδια.

Ένας δάσκαλος, λοιπόν, απόφοιτος πανεπιστημίου με αγάπη προς το επάγγελμά του πραγματικά πληρώνεται ΕΛΑΧΙΣΤΑ.
Κι αυτό γιατί ένας σωστός δάσκαλος δουλεύει στο σχολείο τις ώρες που δουλεύει, εργάζεται όμως αρκετά και στο σπίτι εις βάρος της οικογένειάς του! Αν πάρουμε υπόψην μας τη διαφοροποιημένη διδασκαλία που θα πρέπει να εφαρμόσει για να κάνει τους κακούς καλούς και τους καλούς τέλειους (και όχι τους καλούς και τους κακούς απλά μέτριους) σκεφτείτε πόσο χρόνο χρειάζεται καθημερινώς για να βγάλει ασκήσεις για όλες τις ομάδες των παιδιών. Ύστερα η προετοιμασία που χρειάζεται να κάνει για να κάνει τη νέα γνώση (όλων των μαθημάτων)ελκυστική και ενδιαφέρουσα. ΣΚεφτείτε πόσο χρόνο επιπλέον χρειάζεται΄ένας ενσυνείδητος δάσκαλος!Αν βάλουμε και τα έξοδα που χρειάζεται να κάνει για να αναπληρώσει τακενά των σχολικών μονάδων(σε μαθήματα των φυσικών επιστημών κυρίως)... αφήστε το καλύτερα. Επίσης το γεγονός οτι είναι απόφοιτος μιας υψηλόβαθμης σχολής(τα τελευταία τουλάχιστον χρόνια).Νομίζω λοιπόν οτι ένας τέτοιος δάσκαλος δουλεύει πολύ παραπάνω από τις ώρες για τις οποίες ! πληρώνεται. Μήπως θα πρέπει να σκε! φτόμ αστε επαγγελματικά το ζήτημα και να πούμε πως θα δουλεύουμε μόνο τις ώρες που πληρωνόμαστε;(Μην ανυσηχείτε πολύ δάσκαλοι το εφαρμόζουν κι αυτό, όχι βέβαια οτι μια άνοδος μισθού θα τους έκανε να αλλάξουν κάτι, αλλά αυτοί ανήκουν στους ασυνείδητους- επαγγελματίες και συνήθως παλιούς δασκάλους).
Όσον αφορά το ολοήμερο, εγώ προσωπικά, ότι μου λέει με το καινούριο πρόγραμμά της η Υπουργός, θα το εφάρμοζα(και το εφαρμόζω) στην τάξη ακόμη κι αν δεν είχα εντολή να το κάνω. Είναι καλό σαν ιδέα αλλά πρέπει να πούμε πως η ακαταλληλότητα κάποιων δασκάλων το κάνουν απλά αποτυχία.
Πιστεύω πως ήρθε καιρός να κοιτάξει το Υπουργείο ποιοι είναι ικανοί και ποιοι ανίκανοι. Να τους ξεχωρίσει.
Συγχαρητήρια στην Υπουργό για την αξιολόγηση εκπ/κων που "θέλησε" να καθιερώσει. Λυπάμαι όσους την αρνήθηκαν.
Συγχαρητήρια στην Υπουργό για την πρωτοβουλία με τους διαδραστικούς πίνακες. Λυπάμαι για όσους τους αρνήθηκαν επειδή το θεώρησαν μπελά.
Συνάδελφοι, νομίζω πως πρέπει να κοιτάξετε λίγο το συμφέρον των μαθητών τους οποίους αναλάβατε να κάνετε ανθρώπους κι όχι μόνο το δικό σας.
 Πρέπει να συνειδητοποιήσετε πως ασκείτε ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ όχι επάγγελμα.

Αναγνωστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!