tromaktiko: Απάντηση στο ΝΑΙ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ

Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Απάντηση στο ΝΑΙ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ



Αφορά τη δημοσίευση http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/11/blog-post_3305.html
1. Έχεις δίκιο στο τι αναφέρει το σύνταγμα, αλλά θα σε λυπήσω, το Σύνταγμα δεν διαχωρίζει τους δρόμους σε εθνικές οδούς και εναλλακτικά δίκτυα.
2. Θα πρέπει ο ιδιώτης κατασκευαστής να μας πει ποιά κομμάτια των εθνικών οδών έχει κατασκευάσει γιατί ταξιδεύοντας από Αθήνα Θεσσαλονίκη και από Αθήνα Πάτρα τα τελευταία 28 χρόνια δεν έχω δει κάποιον ιδιώτη να κατασκευάζει με δικιά του επένδυση δρόμο.
3. Οι εθνικές οδοί στην Ελλάδα και μέχρι το 2008 κατασκευάστηκαν με χρήματα των πατεράδων μας και δικά μας και της ΕΕ.
4. Τα διόδια είχαν το νόημα της συντήρησης των εθνικών οδών.
5. Κλασσικό και μοναδικό παράδειγμα αποπληρωμής ιδιωτικής επένδυσης σε δρόμο είναι η Αττική Οδός. Κανένας δεν πλήρωσε διόδια πριν αυτός δοθεί στην κυκλοφορία.
6. Οι εθνικές οδοί που τσίμπησε ο ιδιώτης έχουν χαραχτεί και διανοιχτεί επί ιδιωτικών και δημοσίων εκτάσεων. Οι ιδιωτικές απαλλοτριώθηκαν με δικά μας λεφτά και για τις δημόσιες ο ιδιώτης δεν έχει δώσει δραχμή.
7. Σε κανένα μέρος του κόσμου και υπό καμία λογική μια ιδιωτική επένδυση δεν προπληρώνεται από τους χρήστες και μιλώ για τα 3 διόδια στην καρμανιόλα των Τεμπών μέσα σε 35 χιλιόμετρα απόσταση προκειμένου να κατασκευαστεί η σήραγγα των Τεμπών (που μας ρίχνει και το βουνό στα κεφάλια μας, όσο χρησιμοποιούμε την ήδη υπάρχουσα εθνική οδό).
8. Όταν λες εναλλακτικά οδικά δίκτυα είναι σαφές ότι εννοείς κυρίως τις "παλιές" εθνικές οδούς και εκείνη την "ομορφιά" για να αποφύγεις τα Τέμπη κάνοντας το γύρο του νομού Λαρίσης. Ευχαριστώ, αλλά δεν θα πάρουμε.
9. Σαφέστατα ο ιδιώτης μπορεί να βγάλει εντολή πληρωμής κι επειδή δεν θα πληρωθεί θα πρέπει να μου κάνει αγωγή. Καλώς να ορίσει κι ας μην έρθει κανένας από τους "υποκινητές" να με υποστηρίξει.
10. Αν θέλεις να μάθεις ποιοι είναι αυτοί οι "ανώνυμοι" δεν έχεις παρά να μπεις στο site τους και να δεις και τα τηλέφωνά τους (κινητά και ονοματεπώνυμα).
11. Τι πλήρωσε ο ιδιώτης για το "πλάτωμα" που του δόθηκε να ρίξει την πίσσα του και να βάλει το διαχωριστικό (όπου φυσικά το έβαλε) και 30 τουαλέτες; Τα γκισέ του πάντως είναι περισσότερα από τις τουαλέτες που έβαλε.
12. Είναι σαφές ότι είμαι ένας από τους 20-30 μπαταχτσήδες όπως λες και έμαθα και στα παιδιά μου να σηκώνουν όποια μπάρα μπαίνει με την υπογραφή ενός υπουργού στην περιουσία του παππού τους, του πατέρα τους και δικιά τους. Όπως ακριβώς τους μαθαίνω ότι οι φόροι που πληρώνουμε είναι για να τους καλύπτουν υγεία, παιδεία, αξιοπρεπείς δρόμους, αξιοπρεπές δίκτυο αποχέτευσης και καμιά δεκαριά ακόμα πράγματα.
12. Αν υποθέσουμε ότι κάποια στιγμή το αποχετευτικό δίκτυο, προκειμένου να γίνει καλύτερο, σε κάποιον ιδιώτη, η μέχρι σήμερα πρακτική της οποίας υπέρμαχος είσαι, θα οδηγούσε στο να πληρώνουμε πριν μπούμε στην τουαλέτα του σπιτιού μας προκειμένου να αποπληρωθεί ο ιδιώτης την επένδυσή του.
13. Επειδή δείχνεις να κατέχεις τη γλώσσα η λέξη αποπληρωμή σημαίνει ότι πληρώνω κάτι το οποίο πήρα. Εγώ δρόμο από τον ιδιώτη ακόμα δεν πήρα και δεν έχω καμία διάθεση να τον φτιάξει με τα δικά μου χρήματα και μετά να συνεχίσω να του τον πληρώνω για να τον συντηρεί. Ας ρωτήσει στην Αττική Οδό πώς το κάνανε
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------Κατ' αρχήν να σε ενημερώσω οτι δεν ανήκω στην ομάδα ''ΟΧΙ ΔΙΟΔΙΑ''. Κατόπιν, να σε ρωτήσω γιατί τόση
επιθετικότητα...Έχεις απέναντί σου κάποιους συμπατριώτες σου οι οποίοι αγανακτισμένοι από την όλη κατάσταση
ψάχνουν απεγνωσμένα να βρουν μια διέξοδο να απαλλαγούν απο ένα ακόμα βάρος που άδικα πέφτει στις πλάτες τους χρόνια.
Μάλιστα, ενα βάρος που δεν αντιστοιχεί με τις υπηρεσίες που του προσφέρονται.Οι δρόμοι εξακολουθούν να ειναι επικίνδυνοι.
Δεν ξέρω τι συμφέροντα μπορεί να εξυπηρετείς και αποκαλείς τους συμπατριώτες σου ''μπαταχτσίδες'' .Για ποιό λόγο αυτη η
προβοκάτσια;
Υστερα , όσον αφορά το νομικό κομματι, σαφώς και έχεις δίκιο όσον αφορά τις διαταγές πληρωμών από ιδιώτη σε ιδιώτη.
Συμφωνώ επίσης περι ανωνυμίας.
Τώρα βέβαια επειδή εγώ θέλω να βοηθήσω τους συμπατριώτες μου με τις λίγες νομικές γνώσεις που έχω τους ενημερώνω οτι:

1. Θα αντιμετωπίσουν το πιο πιθανό πρόβλημα με πρόστιμα( Δεν μπόρεσα να βρω νομολογία που να το αντικρούει)
2.Γνωρίζω οτι τα άρθρα Σ 4 παρ.5 και Σ 5 παρ. 4 σας βοηθάνε να αντιτάξετε ,σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να πληρώσετε,
την παράνομη κράτησή σας με κατεβασμένη μπάρα απο τον υπάλληλο(Σ5) και σε περίπτωση δικαστηρίου το Σ4.

Υ.Γ. Βλέπεις φίλε μου, Δεν έχω βγάλει την νομική ακόμα και γενικά δεν είμαι καλος σε μαθήματα δημοσίου δικαίου.
Αλλα ό,τι ξέρω προσπαθώ να το αξιοποιήσω για το καλό το συμπολιτών μου και δεν τους βρίζω.
Αν ξέρεις καλά νομικά σε συμβουλεύω να κάνεις το ίδιο.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Αγαπητέ κύριε να συμφωνήσω μαζί σας πως οι δρόμοι πρέπει να πληρώνονται αλλά να ερωτήσω κάτι? Από ποιους και γιατί? Εάν έχεις παρατηρήσει στην Ελλάδα το κόστος κατασκευής του δρόμου το επωμίζεται κατά ένα ποσοστό το κράτος και κατά ένα ποσοστό η Ευρωπαική Ενωση! σωστά έως εδώ? Ερωτώ λοιπόν εγω γιατι να έχει την διαχείριση των διοδίων μία εταιρία μετά την κατασκευή του δρόμου εφόσον έχει πληρωθεί ήδη το κόστος της κατασκευής του έργου? Να δώσω και ένα παράδειγμα για να το καταλάβουμε!
ΠΧ έχουμε εναν που έχει ενα οικόπεδο και το δίνει αντιπαροχή και παίρνει 4 σπίτια από τα 10 που κατασκευάστηκαν στην πολυκατοικία. Ο εργολάβος φτιάχνει την πολυκατοικία και πληρώνεται από τον ιδιοκτήτη του οικοπέδου για την κατασκευή της οικοδομής! Έπειτα νοικιάζονται τα 6 σπίτια του εργολάβου! Το ενοίκιο πρέπει να το πάρει ο ιδιοκτήτης του οικοπέδου ή ο εργολάβος? εγώ πιστεύω πως ο ιδιοκτήτης διότι αυτός πλήρωσε την κατασκευή του δρόμου! Έλα όμως που τα "ενοίκια" τα παίρνει ο εργολάβος στην Ελλάδα!

Εκτός αυτών όπως πιστεύω θα συμφωνείτε και εσείς οι δρόμοι έχουν πληρωθεί από φόρους οι οποίοι πήγαν σε βίλες πολιτικών, προεκλογικές εκστρατείες, τόκοι κρατικών δανείων, υποτιθέμενων τιμολογίων για αγορές και στρατιωτικών εξοπλισμών για υποτιθέμενο πόλεμο με Τουρκία κλπ κλπ! Το θέμα δεν είναι απλά πολιτικό η οικονομικό! Είναι κοινωνικό! δεν θα πω εν πρέπει να πληρώσουμε διόδια η όχι. Ο καθένας μπορεί να κρίνει ανάλογα με το τι έχει λάβει από κρατική πρόνοια. Εάν πιστεύει πως πρέπει να πληρώνει τα διόδια τότε μπορεί να το κάνει!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!