από διάφορους οι οποίοι είναι τουλάχιστον ακατάλληλοι να κρίνουν αυτούς τους ανθρώπους.
Να ξεκαθαρίσω ότι είμαι φυσικός που ασχολούμαι ακόμα με έρευνα
και δεν έχω
πάρει απόφαση να πάω να διοριστώ παρ'όλα τα τοοοσα 'θετικά' του επαγγέλματος, έχω
δουλέψει μόνο 5 χρόνια σε φροντιστήριο και 2 χρόνια κάνοντας ιδιαίτερα, μετά σταμάτησα
γιατί η διδασκαλία ήταν κάτι υπερβολικά δύσκολο σε συνδυασμό με την ερευνητική μου εργασία.
Θέλω λοιπόν να προσθέσω ότι 1 ώρα εργασίας του εκπαιδευτικού, σημαίνει ότι είναι όρθιος
1 ώρα, μιλάει 1 ώρα και γράφει στον πίνακα 1 ώρα. Επίσης πρέπει εκτός από το να διδάξει
και να δώσει αρχές στα παιδιά που εν γένει είναι καμιά 20αρια κατά μέσο όρο.
Είναι αδύνατον για τις ανθρώπινες σωματικές αντοχές να δουλέψει 8ωρο όρθιος, μιλώντας, γράφοντας,
διδάσκοντας και παιδαγωγώντας. Είναι άλλο να δουλεύεις 8ωρο σε μια καρέκλα κι άλλο να διδάσκεις.
Το συμπληρώνω γιατί το ξεχάσανε οι εκπαιδευτικοί που γράψανε μέχρι τώρα μιας και προφανώς
έχουν συνηθίσει να ζουν με τους πόνους στα πόδια, στο λαιμό και στις πλάτες.
Τα υπόλοιπα τα είπαν οι άνθρωποι που δουλεύουν στα σχολεία πολύ καλά και καλά θα κάνετε όλοι
όσοι τους κρίνετε να αρχίσετε να τους σέβεστε όπως όλοι σεβόταν κάποτε το δάσκαλο και
τον καθηγητή του παιδιού τους, ενώ παράλληλα θα πρέπει να αναλογιστείτε τις ευθύνες σας
και τις υποχρεώσεις σας σαν γονείς.
Φυσικά και υπάρχουν ακατάλληλοι εκπαιδευτικοί όπως υπάρχουν ακατάλληλοι σε κάθε
επάγγελμα αλλά αυτό δε σημαίνει πως είναι όλοι ίδιοι.
Και κάτι ακόμα, ο εκπαιδευτικός δεν έχει δικαίωμα να πάει στη δουλειά του 5-10 λεπτά καθυστερημένος.
Σε άλλα επαγγέλματα 5-10 λεπτά καθυστέρηση δε θεωρείται καν καθυστέρηση, ο εκπαιδευτικός
δεν έχει αυτό το δικαίωμα πρέπει να είναι εκεί όταν χτυπήσει το κουδούνι.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ