tromaktiko: Άγκυρα ρίχνουν στη Θράκη

Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Άγκυρα ρίχνουν στη Θράκη



Απο: Olympia.gr
Είναι γνωστό πως η Άγκυρα «ορέγεται» την Θράκη. Βέβαια, γνωστό είναι πως δεν μπορεί να «βάλει πόδι» για πολλούς λόγους, αλλά κυρίως λόγω της ισχυρής Ελληνικής στρατιωτικής άμυνας στον ποταμό Έβρο.
Έτσι, τα σχέδια της Τουρκίας είναι από καιρό γνωστό πως έχουν προσανατολιστεί στην Κοσοβοποίηση ή στην «γκριζοποίηση» της Ελληνικής Θράκης, με άτυπη τουρκική συγκυριαρχία. Και στο σημείο αυτό, ακριβώς, η Τουρκία δέχτηκε το μεγαλύτερο δώρο που μπορούσε να της δώσει η Ελληνική πλευρά. Ο Καλλικράτης, η νέα δομή, η ανακατανομή και το «μοίρασμα» φούσκωσε τα πανιά της Άγκυρας, η οποία άρχισε να επιταχύνει τις διαδικασίες επιλογής έμπιστων σε αυτήν προσώπων, που έχουν ήδη «δοκιμαστεί» επιτυχώς από το Τουρκικό Προξενείο της Κομοτηνής.

Νομός Ροδόπης
Στο νομό Ροδόπης, με βάση τον Καλλικράτη, θα υπάρξουν τέσσερις (4) Δήμοι, μετά από τις συγχωνεύσεις Δήμων και Κοινοτήτων (οι οποίες συγχωνεύσεις άφησαν και πολλές «απορίες» γύρω από την. σκοπιμότητά τους). Ενδιαφέρον, σε κάθε περίπτωση, δείχνει να είναι το μοίρασμα -που καταφέρνει να επιβάλει ο περιβόητος Καλλικράτης- θέτοντας μία ιδιότυπη ισορροπία μεταξύ χριστιανικού και μουσουλμανικού πληθυσμού (να σημειωθεί πως υπάρχουν πλείστες όσες ενστάσεις κυρίως από την πλευρά των Πομάκων μουσουλμάνων που φωνάζουν για τοποθέτηση τουρκόφιλων στα «κεφάλια» τους.).

Αναλυτικά:

Δήμος Κομοτηνής:
Ο Δήμος Κομοτηνής έχει συνενωθεί με τον Δήμο Αιγείρου και τον Δήμο Σιδηροχωρίου, αποκτώντας με τον τρόπο αυτό σημαντική ενίσχυση στον χριστιανικό πληθυσμό (η οποία ενίσχυση ίσως να είναι και πλέον του δέοντος εις βάρος άλλου δήμου του νομού Ροδόπης. Έτσι επικρατεί μία παράξενη κατάσταση, ακόμη μή σταθεροποιημένη, αφού οι «ισχυροί» χριστιανικοί υποψήφιοι δείχνουν να επιζητούν συμφωνία με εκπροσώπους του μουσουλμανικού πληθυσμού (κυρίως μέσα στην πόλη της Κομοτηνής). Πληροφορίες μας αναφέρουν πως αυτοί οι μουσουλμάνοι «ακουμπάνε» στην πλευρά του Τουρκικού Προξενείου. Έτσι, ενώ ο δήμος της Κομοτηνής θα περάσει σε «χριστιανικά χέρια», ταυτόχρονα θα επηρεάζεται πάρα πολύ από τις διαθέσεις του τούρκου προξένου και από τις εκάστοτε πιέσεις-απαιήσεις που θα δημιουργεί το μουσουλμανικό στοιχείο που θα βρίσκεται στην «πλευρά» του νικητή Δημάρχου. Στον Δήμο της Κομοτηνής αναμένεται το ποσοστό που θα «κερδίσει» ο συνδυασμός των τουρκοφρόνων, να κυμανθεί γύρω στο 35-40%, ενώ εάν δεν υπάρξει συμφωνία μερίδας μουσουλμάνων με κάποιον χριστιανικό συνδυασμό δεν αποκλείεται να υπάρξει οριακή νίκη από την πλευρά ενός συνδυασμού με υποψήφιο δήμαρχο χριστιανό.

Δήμος Σαππών: Ένας εν πολλοίς αμφισβητούμενος δήμος, που όμως «δείχνει» πως τελικά γέρνει προς την ανάδειξη χριστιανού Δημάρχου, αφού θα στηριχθεί από τον πρώην Δήμο Μαρωνείας ο οποίος είχε υψηλότατο ποσοστό χριστιανών δημοτών. Η ένωση των δύο δείχνει να είναι αρκετά ισχυρή και τηρουμένων των σημερινών ισορροπιών, προφανώς η δημοτική αρχή θα βρεθεί υπό την διοίκηση χριστιανού δημάρχου. Οι πληροφορίες μας αναφέρουν πως το ποσοστό που αναμένεται να συγκεντρώσει η τουρκόφωνη παράταξη θα πλησιάσει και ίσως θα καταφέρει να ξεπεράσει το 30%. Ποσοστό που όμως ίσως να ανατραπεί αφού δεν είναι γνωστό το ποσοστό μεταδημοτεύσεων που έχει προηγηθεί το προηγούμενο διάστημα (από τις προηγούμενες δημοτικές εκλογές) τόσο στον χριστιανικό όσο και στον μουσουλμανικό πληθυσμό. Οι μετακινήσεις που έχουνε γίνει είναι άγνωστες, οπότε -δεδομένου του συγκεντρωτισμού της μουσουλμανικής παράταξης- ίσως θα πρέπει να υπάρξει κάποια σύνεση στις παρατάξεις των χριστιανών υποψηφίων.

Δήμος Αρριανών: Ένας δήμος που ουσιαστικά έχει παραδοθεί (αμαχητί) από τον Καλλικράτη στον τουρκόφρονο συνδυασμό. Υπάρχουν σημαντικά παράπονα από την πλευρά Πομάκων μουσουλμάνων, οι οποίοι σκέφτονται την μεταδημότευση στις Σάππες, για να μην είναι αναγκασμένοι να «προσκυνάνε» τουρκόφρονα δήμαρχο προκειμένου να ικανοποιηθούν οι ό,ποιες ανάγκες τους. Αναμένεται η επικράτηση του συνδυασμού τουρκοφρόνων, που θα κερδίσει την εκλογική μάχη, να ξεπεράσει το ποσοστό του 60%, μεταβάλλοντας έτσι την περιοχή της ανατολικής ορεινής Ροδόπης σε καθαρό «θύλακα» του Προξενείου και της Άγκυρας.

Δήμος Ιάσμου: Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει ο Δήμος Ιάσμου, αφού αποτελεί και το ξεκάθαρο «χάρισμα-δώρο» του Καλλικράτη στο τουρκικό προξενείο. Κι αυτό, επειδή ενώ θα μπορούσαν να συμπεριλαμβάνονται κάποια χωριά (Αίγειρος-Παλλάδιο-Γλυκονέρι-Καλλίστη) με σχεδόν αποκλειστικά χριστιανούς κατοίκους, μεταφέρθηκαν στον Δήμο Κομοτηνής, παραδίδοντας έτσι τον (μέχρι σήμερα) χριστιανικό Δήμο Ιάσμου στα χέρια του ό,ποιου τουρκόφρονα υποψηφίου θέσει υποψηφιότητα. Στον Δήμο Ιάσμου έχουν «συγχωνευθεί» ο Δήμος Σώστη (με μεγάλο αριθμό μουσουλμάνων) και η κοινότητα Αμαξάδων (άντρο του τουρκικού προξενείου στην δυτική πλευρά του νομού Ροδόπης. Η πιθανολόγηση ποσοστού νίκης του τουρκόφρονα υποψηφίου ίσως να αγγίξει στον συγκεκριμένο Δήμο εξωφρενικά νούμερα, ξεπερνώντας ακόμη και το ποσοστό του 70%., δημιουργώντας έναν ακόμη ξεκάθαρο «θύλακα» τουρκοφρόνων, όπου το προξενείο θα έχει τον πρώτο λόγο. Τέλος, το τεράστιο «λάθος» του Καλλικράτη, είναι πως «διαγράφει» τον Πομακικό πληθυσμό, τον οποίο τοποθετεί (πολύ έξυπνα) μέσα σε τουρκόφωνους πληθυσμούς, στερώντας του τη δυνατότητα (ενώ κάτι τέτοιο θα ήταν δυνατόν) να τονίσει την ύπαρξη των Πομάκων δημιουργώντας έναν Δήμο γι αυτούς (όχι επιπλέον από τους ήδη υπάρχοντες) αντί να τους τον στερήσει, όπως γίνεται τώρα.

Νομός Ξάνθης
Στο νομό Ξάνθης, το κατασκεύασμα της τοπικής αυτοδιοίκησης «Καλλικράτης», έφερε μεγάλες αλλαγές. Συνενώσεις (αδικαιολόγητες) μεγάλων δήμων, διαχωρισμό της ορεινής περιοχής που κατοικούν Πομάκοι και επικίνδυνες καταστάσεις που θα εξαρτηθούν (και πάλι) από μεταδημοτεύσεις ή «πιέσεις» του τουρκικού προξενείου. Κατ' αρχήν, οι δήμοι έχουν μειωθεί, και από πέντε (5) έγιναν τέσσερις (4)!

Δήμος Ξάνθης: Ενώθηκε με τον ορεινό δήμο Σταυρούπολης. Τελείως αναιτιολόγητα; Όχι φυσικά. Το κυβερνών κόμμα ελπίζει πως θα μπορέσει να μικρύνει την ψαλίδα από τη Νέα Δημοκρατία. Τίποτε λιγότερο, τίποτε περισσότερο. Η περίπτωση ανόδου των μουσουλμάνων είναι μηδενική. Ο νικητής των δημοτικών εκλογών αναμένεται να συγκεντρώσει ποσοστό που θα κυμαίνεται γύρω στο 55%. Από το σημείο αυτό και μετά, τίποτε.

Δήμος Μύκης: Καθαρά μουσουλμανικός, με πομάκους κατοίκους. Καταλαμβάνει την ορεινή βόρεια και βορειο-ανατολική περιοχή του νομού. Ουσιαστικά παραδίνεται στο τουρκικό Προξενείο, αφού είναι γνωστό πως τα τρία μεγάλα κέντρα τουρκοφρόνων (Μύκη, Εχίνος, Κένταυρος) του νομού Ξάνθης κυριαρχούν ποικιλοτρόπως (κυρίως μέσα από την θρησκευτική τρομοκρατία, αλλά και μέσω των απειλών απώλειας εργασίας αφού οι «εργολάβοι» οικοδομών κατοικούν κάτω από τη στέγη του Τουρκικού Προξενείου Κομοτηνής) στους Πομάκους. Εάν ο συγκεκριμένος Δήμος χωριζόταν και ένα μέρος του πήγαινε στο Δήμο Ξάνθης, ενώ το υπόλοιπο μέρος του δημιουργούσε έναν Δήμο με την Σταυρούπολη (αμιγώς χριστιανική περιοχή), ίσως τα πράγματα να ήταν διαφορετικά. Τώρα δημιουργείται μία γκετοποιημένη περιοχή, θύλακας τουκοφρόνων, άκρως ελεγχόμενη από την Άγκυρα και της προσφέρεται το επιχείρημα του παραμερισμού και της σύγχρονης επιβολής «μπάρας». Δυστυχώς, το παρελθόν της περιοχής δεν έχει δίδαξει τίποτε στους σύγχρονους αναρμόδιους των Αθηνών, οι οποίοι επαναλαμβάνουν τα λάθη, προσφέροντας νέες λαβές στην τουρκική προπαγάνδα.

Δήμος Αβδήρων: Αυτή είναι η έκπληξη, αφού συγχωνεύθηκε (προφανώς για λόγους οικονομίας) ο Δήμος Βιστωνίδας με τον Δήμο Αβδήρων. Στο σημείο αυτό ίσως να χρειαστεί προσοχή και ίσως θα έπρεπε να ελεγχθούν οι μεταδημοτεύσεις τουρκοφρόνων που μετακινήθηκαν από τα ορεινά και κατοικούν πλέον σε χωριά της περιοχής, αφού το προξενείο φρόντισε να τους δώσει (μέσω της Ziraat Bank) τα κατάλληλα ποσά για αγορά γης και ανέγερσης κατοικίας. Αν και δεν αναμένεται κάποια έκπληξη, θα σημειωθεί άνοδος (στατιστική) στην εμφάνιση του «τουρκόφωνου» πληθυσμού. Και τα στατιστικά είναι στοιχεία που μπορούν να γίνουν αντικείμενο εκμετάλλευσης στα διάφορα διεθνή φόρα, όπου τρέχουν οι διάφοροι σύλλογοι επιστημόνων για να αναφέρουν καταπατήσεις της Ελλάδας εις βάρος των «τούρκων» της Ελληνικής Θράκης. Η «συγχώνευση» της αμιγώς μουσουλμανικής κοινότητας Σελέρου θα μειστοποιήσει τα ποσοστά των μουσουλμάνων. Εάν, δε, υπάρχει σημαντικός αριθμός μεταδημοτεύσεων από πλευράς χριστιανών, υπάρχει η πιθανότητα δημιουργίας προβλήματος. Το κυβερνών κόμμα ευελπιστεί να κερδίσει τον Δήμο, με τον κύριο Τσολακίδη, ο οποίος πρόσφατα είχε πάει στην Τουρκία για να παρακολουθήσει μία γιορτή των «Τούρκων της Θράκης». Είναι η χαρακτηριστική περίπτωση αναζήτησης ψήφου που έχει χαρακτηριστεί και ως «τουρκοτσολιαδισμός». Τα ποσοστά νίκης αναμένονται γύρω στο 55%, ενώ εάν υπάρξει η αναμενόμενη συσπείρωση των τουρκοφρόνων μουσουλμάνων, δεν αποκλείεται να δούμε ένα 20% να «ξεπετιέται», κυριολεκτικά από το πουθενά.

Δήμος Τοπείρου: Ένας ακόμη δήμος που το κυβερνών κόμμα ελπίζει να θριαμβεύσει. Άλλωστε επί σειρά εκλογών της τοπικής αυτοδιοίκησης εκλέγεται ο ίδιος υποψήφιος. Όμως, στον δήμο αυτό παρατηρείται μία έντονη κινητικότητα (το ίδιο συμβαίνει και στον δήμο Αβδήρων) από αυτοκίνητα που επισκέπτονται μουσουλμάνους της περιοχής. Τα αυτοκίνητα αυτά είναι από την ορεινή περιοχή και οι οδηγοί τους πραγματοποιούν επισκέψεις αβροφροσύνης (στα πλαίσια θρησκευτικής αλληλεγγύης λόγω του Μπαϊράμ). Στην πραγματικότητα, πρόκειται για επισκέψεις άσκησης πίεσης ή εξαγοράς ψήφων, αφού οι μουσουλμάνοι κάτοικοι της περιοχής είναι αθιγγανικής καταγωγής που όμως έχουν επηρεαστεί αρκετά από τους τουρκόφρονες. Έκπληξη στο αποτέλεσμα; Αν και η «ιστορία» μας λέει πως αποκλείεται, η κινητικότητα των τουρκοφρόνων (που δεν υπήρχε σε προηγούμενες εκλογικές περιόδους) μας κάνει να είμαστε επιφυλακτικοί. Τα ποσοστά του νικητή δημάρχου, αναμένονται γύρω στο 55%.

Η απάντηση είναι μία και μόνη. Οι Έλληνες χριστιανοί πρέπει να απαντήσουν με καθολική συμμετοχή στις εκλογές της τοπικής αυτοδιοίκησης. Πρέπει να περάσουν το μήνυμα στην Άγκυρα, πως στην Ελληνική Θράκη τον πρώτο λόγο τον έχουν οι Έλληνες κάτοικοί της και όχι η Αθήνα και τα κυβερνώντα κόμματα με τις ό,ποιες μεθοδεύσεις τους. Από αυτές τις εκλογές δεν πρέπει να λείψει ούτε ένας χριστιανός ψηφοφόρος. Σε αυτές τις εκλογές η Θράκη «παίζει» με το μέλλον της. Οι κάτοικοί της είναι μόνοι απέναντι στην Τουρκία και καλούνται ως σύγχρονοι ακρίτες να αποδείξουν πως ξέρουν να προφυλάσσουν την πατρίδα τους από τους σχεδιασμούς και τις προσεγμένες κινήσεις της Άγκυρας
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!