Καταρχήν, από τα λίγα που μπορώ να καταλάβω κι όπου έχω λάθος απλά μου λες, να πω τα πόσα σωστά ή λάθη έγιναν. Βέβαια, θα ήθελα και την «αντίπαλη» μεριά για να βγάλω συμπέρασμα ολοκληρωμένο.
Πρώτον, το φορτηγό που προσπέρασες κακώς κινούταν στην μεσαία λωρίδα, δεξιά λωρίδα θα έπρεπε σύμφωνα με τον ΚΟΚ κι εφόσον η δεξιά δεν ήταν κατειλημμένη και δεν επικρατούσε μποτιλιάρισμα.
Κατά δεύτερον, έστω κι έτσι, αν το προσπέρασες με φλας αριστερό και επανήλθες δεν νομίζω πια να είναι δα και τόσο πρόβλημα αφού η αριστερή είναι λωρίδα προσπέρασης και μόνο.
Βέβαια, το φλας δεν υποχρεώνει αλλά από την άλλη υποδηλώνει ευγένεια και φυσικά ευγένεια και μη επιθετική οδήγηση από την μεριά εκείνου που θα σε αφήσει να περάσει. Δες το σαν να χτυπάς το κουδούνι σε κάποιον και του ζητάς ευγενικά να περάσεις σπίτι του…θα σου πει όχι;
Ελπίζω μόνο να μην έκανες και συ το τραγικό να βγεις ξαφνικά αριστερά χωρίς φλας και μετά να «έκανες εγκατάσταση» κιόλας στην αριστερή λωρίδα (για αντίποινα) μη αφήνοντας τον να περάσει διότι αυτό αποτελεί δεύτερη πρόκληση (μετά το μη φλας).
Σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογείται το παρατεταμένο σινιάλο για να περάσει κάποιος, πολύ απλά με αριστερό φλας παρατεταμένο θα μπορούσε να υποδηλώσει την πρόθεσή του νόμιμα κι ευγενικά.
Κακώς σε κυνήγησε, γνωρίζω πολύ καλά τους ψευτοτσαμπουκάδες.
Φυσικά εφόσον αναγνώρισες ότι έκανες λάθος, αν έκανες τελικά ή τα έκανες νόμιμα κι εκείνος απλά – ω τι σύνηθες- επεδίωκε καυγά, θα έπρεπε να φύγει αλλά ακόμη κι αν επέμενε με τσαμπουκάδες μην μασάς γύρνα το boomerang και κατάγγειλέ τον εσύ.
Η Αττική Οδός μπορεί να βρει μέσω των καμερών της ποιος ήταν.
Εν κατακλείδι, όπως είπες, δύσκολες στιγμές υπάρχουν στον δρόμο αλλά πιστεύω ότι αν μόνο το 1% τηρεί τα προσχήματα και τον ΚΟΚ τότε υπάρχει πρόβλημα αλλά και πάλι η αναγνώριση του λάθους και η μη συνέχεια της πρόκλησης καταστεί το γεγονός λήξαν.
Μια άποψη με εκτίμηση και με κάθε επιφύλαξη γνώσης των πραγματικών γεγονότων.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ