tromaktiko: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΡΑΣΕΩΣ

Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΡΑΣΕΩΣ



Επειδή η όραση είναι πολύ σημαντικό θέμα και όχι παίξε γέλασε πόσο μάλλον για ένα μικρό παιδί θα συμβούλευα τον πατέρα της μικρής πρίν αποφασίσει να πάει στο εξωτερικό να επισκευθεί το νοσοκομείο Αγιος Δημήτριος στην Θεσαλλονίκη...
Η οφθαλμολογική κλινική του νοσοκομείου έχει Διευθυντή τον καλύτερο ίσως οφθαλμίατρο που έχω γνωρίσει στην ζωή μου τον Κύριο Αλέξανδρο Πολυχρονάκο.
Μερικά χρόνια πρίν από ένα ατύχημα σε ένα φεστιβάλ με βεγγαλικό παραλίγο να χάσω το μάτι μου. Και παρ'ότι πήγα στο συγκεκριμένο νοσοκομείο ως επείγον περιστατικό απο την Καστοριά όπου έκανα διακοπές (μένω Αθήνα) και χωρίς να ξέρω κανέναν στη Θεσσαλονίκη φοβισμένη ότι θα χάσω το μάτι μου ο κύριος Πολυχρονάκος μετά από εγχείρηση 2 ωρών κατάφερε να το σώσει και σήμερα να μπορώ να έχω 2 υγιεί μάτια.
Ας έλθει λοιπόν ο πατέρας σε επάφή με τον γιατρό και σίγουρα αυτός θα του πει τι πρέπει να γίνει.

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!