tromaktiko: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΧΗ

Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΧΗ



ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΙΆΛΕΞΑΝ ΤΗΝ ΑΠΟΧΗ.ΤΗΝ ΠΡΑΣΙΝΙΣΑΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ. ΚΑΙ ΝΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΧΗ ΣΑΣ ΤΗΝ ΚΑΡΠΩΘΗΚΑΝ ΗΔΗ ΚΑΙ ΤΑ 5 ΚΟΜΜΑΤΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ.
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΤΟ 31% ΤΟΥ ΓΑΠ ΣΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΩΣ 44%.ΑΡΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ. ΜΗΝ ΔΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ BLOGGAΡΕΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΡΟΙΚΑΣ. Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΑ ΕΠΕΛΕΞΕ. ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙ! Α,

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Κατ' αρχάς είμαι από αυτούς που δεν συμφωνούν με την απόχη σαν επιλογή, για πολλούς λόγους τους οποίους δεν θα καθίσω να τους αναλύσω τώρα. Πιθανόν να μην σε ενδιαφέρουν κι όλας.
Να δεχτώ λοιπόν, όλα αυτά τα οποία πιστεύεις ότι σημαίνει η αποχή που επέλεξες. Και να θέσω το ερώτημα μου.... Από όλα αυτά που άκουσες χτες, ποιός είδες οτι κατάλαβε τον πραγματικό λόγο της αποχής σου; Δεν άκουσα κανένα να λέει ότι η αποχή που εσύ και τόσοι άλλοι επέλεξαν, σημαίνει "Δεν είναι καθόλου αδιαφορία, είναι η έκφραση της αηδίας που νιώθω για το πολιτικό σύστημα. Καταδικάζω το ίδιο το σύστημα και δεν συμμετέχω στην κοροϊδία που οι αφελείς νομίζουν πως έιναι δημοκρατία.". Αντιθέτως εγώ άκουσα να λένε ότι αποχή δεν σημαίνει "και τα ψηφίζω", "καταδικάζω" αλλά "ναι δεν συμφωνώ, αλλά δέχομαι". Δεν έχεις καταλάβει αγαπητέ μου φίλε ή φίλη, ότι έχεις να κάνεις με κακή φάρα πολιτικών και ή θα είσαι ξεκάθαρος στον λόγο σου ή άσε να καταλαβαίνουν αυτό που τους συμφέρει.... Και εύχομαι, μέσα από την καρδία μου, να μην έρθει η μέρα που θα μετανιώσεις που δεν είχες ξεκάθαρο και δυνατό λόγο σε αυτές τις εκλογές. Είτε για σένα, είτε για τα παιδιά σου....
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αγαπητέ Ελληνάρα,
είμαι 29 χρονών και δεν ψήφισα. Απέχω απο μια κοινωνία που είναι προδικασμένη η πορεία της και απο λαμόγια που θα συνεχίσουν να τρώνε είτε τους ψηφίζω εγώ είτε όχι. Πολύ θα ήθελα να ζω σε μια ουτοπική Ελλάδα όπου τα παιδιά της (με 3 πτυχία Ελλάδας και εξωτερικού, όπως εγώ) θα έβρισκαν δουλειά, αλλά και εσύ και εγώ και όλοι μας, δεν θα κοιτάγαμε να βγάλουμε το μάτι του άλλου!!!Ας συνέλθουμε λοιπόν...

Μετα τιμής,
μια απέχουσα Ελληνίδα (που ντρέπεται για όσα ζει!!)
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!