tromaktiko: ΕΡΓΑ ΔΕΗ

Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

ΕΡΓΑ ΔΕΗ



Εχω ενα οικοπεδο στην Αιγινα στο οποιο αρχισα να κτιζω το σπιτι μου. Εντος του οικοπεδου υπαρχει κολω α της ΔΕΗ η αντιρίδα της οποιας εμποδιζει τις εργασιες .Εκανα αιτηση για μετατοπηση της αντιρίδας κατα δυο μετρα και μου ζήτησαν περιπου 500 ευρώ για την εργασια αυτή.
Οπως με βεβαιωσαν και εργολαβοι της περιοχής η εργασια ειναι περιπου τριων ωρών δηλαδή το μεγιστο που θα επρεπε να παρει η ΔΕΗ ειναι ενα μεροκάματο. Δεν φτανει που η ΔΕH, εντος της περιουσίας μου εχει κατι δικο της και θα επρεπε να με αποζημιωνει για την χρήση γης αλλα ζητα και υπερογγα ποσα για εργασία της που ειναι υποχρεωμένη να κανει. Αυτα εχουν οι επιχειρήσεις κοινης οφελείας οταν τοσα χρονια τους εχουν παραχωρήσει τοσα προνομια. Προβλεπω οτι θα κανω μονος μου την εργασια και θα δω τι θα πουν μετα για την υπερογγη χρέωση και θα ειναι υπευθυνοι αυτοι για οτι γινει
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!