Το καλοκαίρι αγόρασα ένα φουσκωτό Kayak Bic από τον Γ.Λουκιανό αντιπρόσωπο της Bic στήν Ελλάδα και το οποίο παρουσίασε πρόβλημα στο φουσκωτό πάτωμα. Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με ενημέρωσε να το επιστρέψω στο καταστημά του για επιδιόρθωση μέσα στα πλαίσια της εγγύησης.Δυστυχώς η επισκευή δεν πέτυχε και για να μην δυσαρεστηθώ μου πρότεινε να παραλάβω ένα καινούργιο όπως και έγινε.Αυτή η αντιμετώπιση μπορεί να γίνεται κατά κόρον στην Αμερική αλλά για τα Ελληνικά δεδομένα είναι πρωτόγνωρη.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ