1) Ο δρόμος ήταν είναι και θα είναι ΔΗΜΟΣΙΟ αγαθό βάσει Συντάγματος και έχουν δικαίωμα χρήσης ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως! Μαζί με τους δρόμους είναι και οι Εθνικοί δρόμοι και οι δημοτικοί και οι πλατείες-πάρκα!
2) Ο δρόμος μέχρι τον Βόλο όντως είναι πολύ καλός! Έτυχε όταν άνοιξαν τα τούνελ να πηγαίνω τακτικά Βόλο λόγω στράτευσης και διαπίστωσα ότι είναι 1 ώρα διαφορά στο ταξίδι! Αυτό βέβαια πλέον δεν ισχύει διότι υπάρχουν νέα έργα στην Θήβα και πλεόν υπάρχουν νέα διόδια που ρίχνουν την ταχύτητα.
Οι δρόμοι των παππούδων μας, κατασκευάστηκαν από την γνωστή ΜΟΜΑ. Άλλα δίκτυα τα οποία δεν κατασκευάστηκαν από την ΜΟΜΑ έχουν στοφές και είναι καρμανιόλες φίλε μου όχι γιατί δεν ήταν μηχανικοί αλλά γιατί τότε όπως και σήμερα υπάρχει το ρουσφέτι και το παρακαλετό σε κάθε δήμαρχο/ κοινοτάρχη "βρε Πρόεδρε να περάσει ο δρόμος από το σπίτι μου ή το χωράφι μου να πηγαίνω με το τρακτέρ μου πιο γρήγορα στο χωράφι /σπίτι. Αν το κάνει όλο το σόι μου θα σε ψηφίσει!!!" Αυτό φίλε μου υπάρχει ακόμα και σήμερα!!!
3) Προς ενημέρωση σου φίλε μου είναι δυνατόν αγροί-οικόπεδα τα οποία ανήκαν στο κράτος και ιδιώτες τα οποία το κράτος τα απαλλοτρίωσε και ΠΛΗΡΩΣΕ για τις απαλλοτριώσεις είναι δυνατόν να ΧΑΡΙΖΕΙ ένα δρόμο για τόσα χρόνια σε μια εταιρία? Είναι δυνατόν να συγκρίνεις το ΚΕΦΑΛΑΙΟ που έβαλε το κράτος για τον δρόμο με το κόστος του δρόμου? Αν δεν υπήρχε το κεφάλαιο ΔΕΝ θα υπήρχε δρόμος. Άσε που για την Αττική οδό έβαλε χρήματα και το κράτος στην κοινοπραξία.
4) Έχεις εν μέρει δίκιο! Και λέω εν μέρει διότι δεν είναι αναγκαίο να υπάρχει πάντα εναλλακτική οδός.
5) Το κράτος το κατηγορούμε διότι είναι παράνομο αυτό το οποίο έκανε με τις συμβάσεις παραχώρησης! Τώρα το αν δεν κλαδεύονταν τα δέντρα γνωρίζεις εφόσον μένεις στην Ελλάδα ότι ποτέ δεν υπήρχε ένα πρόγραμμα εσόδων-εξόδων και πόσο μάλλον η τήρηση του. Άλλωστε μην ξεχνάς πως όταν το κράτος κάνει ένα διαγωνισμό για ένα έργο ή και υπηρεσία ακόμα ζητάει τις προδιαγραφές-προαπαιτήσεις που πρέπει να έχει ο ανάδοχος! Αν δεν τις έχει δεν λαμβάνει μέρος στον διαγωνισμό. Αλλά επειδή στην Ελλάδα ό,τι κάνουμε το κάνουμε με ρουσφέτι κάτι τέτοιο δεν ισχύει!
6) Συγκρίνεις την Εγνατία με την Γέφυρα και την Αττική οδό? χαχαχαχαχα!!!! 650 χιλιόμετρα τα συγκρίνεις με 1,7 χιλιόμετρα της Γέφυρας και τα σαφώς λιγότερα σε σχέση με την Εγνατία, Αττικής οδού? Όπως ανέφερα και πριν τις απαλλοτριώσεις τις λαμβάνεις υπόψη σου? Σκέψου μόνο το δικαστικό μέρος το οποίο έχουν όπως και το θέμα των αποζημιώσεων. Σε όλα τα έργα τα οποία αναφέρεις το κράτος έχει βάλει χρήματα αλλά τα διόδια τα καρπώνεται άλλος (γιατί πολύ σωστά αναφέρεις..."οι ιδιώτες και οι ξένοι κάνουν καλύτερη δουλειά")!!!! Αντιθέτως το πρόβλημα το οποίο έχει η Εγνατία σήμερα είναι ότι δεν έχει βενζινάδικα! Ξέρεις για πιο λόγο φίλε\η μου? Γιατί δεν έχουν δημοπρατηθεί ακόμα θέσεις!
7) Εν μέρει συμφωνώ μαζί σου. Γνωρίζεις όμως φίλε μου ότι επί Σιμήτη έκλεισαν οι περισσότερες κατασκευαστικές? Είναι φυσικό.... πριμοδοτήθηκαν οι εκδότες-κατασκευαστές και οι ξένοι "επενδυτές". Όχι οι εγχώριες εταιρίες! Εμείς δεν είχαμε εγχώριες εταιρίες?
Το "επενδυτές" το έχω σε -αυτάκια- διότι με λεφτά του κράτους γίνομαι και εγώ επενδυτής!!!
Δεν έχει υπάρξει κανένας πλούσιος τις τελευταίες 2 δεκαετίες ο οποίος να μην οφείλει τον πλούτο του στο δημόσιο! Με τα χρήματα τα δικά μου και τα δικά σου έχουμε φτιάξει 10 οικογένειες. Και ταυτόχρονα έχουμε χαλάσει εκατοντάδες!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ