Τώρα, με 25 και 30 όπως πάμε παιδιά στο τμήμα, με πλήρη απαξίωση των καθηγητών πρώτα από τους γονείς, στην τάξη, χαμός. Κακοί βαθμοί; Αντί να τα ακούσει ο μαθητής απο τον γονιό, τα ακούει ο καθηγητής. Λύκειο. Επίπεδο ύλης που ταιριάζει σε πρωτοετείς τουλάχιστον πανεπιστημίου. Αντε βγάλτην σε ανομοιογενές τμήμα 15 και 18 παιδιών κατεύθυνσης. Φροντιστήριο; Ομοιογενή τμήματα 5-7 παιδιών. Πριν λοιπόν βγάλετε συμπεράσματα, κάντε μια έρευνα για την ύλη και τις ώρες διδασκαλίας των χωρών που όλοι θαυμάζουμε, αναλογιστείτε αν η γνώση που απαιτείται από τους μαθητές στην χώρα μας μπορεί να αποκτηθεί στις ανάλογες ηλικίες και σε συνθήκες σχολείου και χωρίς φροντιστήριο ή ιδιαίτερα και αν! αλογιστείτε και το εξής. Ας υποθέσουμε ότι το υπουργείο με παιδαγωγικά κριτήρια προσαρμόσει το πρόγραμμα σπουδών των σχολείων μας. Υπολογίστε μετά το 80% των φροντιστηρίων και των εργαζόμενων σε αυτά ως κλειστά και άνεργους αντίστοιχα. Μιλάμε για πολλές χιλιάδες κόσμο. Τι ποσοστά ανεργίας θα έιχαμε κλπ. Οι πλευρές του θέματος είναι πολλές. Απλά εδώ ανέφερα λίγες.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ