tromaktiko: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ



Πρόσφατα έτυχε να πέσω σε ομάδα ενάντια στα διόδια πουεκείνη την ημέρα σήκωνε τις μπάρες της Αττικής Οδού. Επειδή μετά από αυτό το σκηνικό, το έψαξα από περιέργεια, ένοιωσα ότι πρέπει να ειπωθούν κάποια πράγματα.

Συγκεκριμένα θέλω να απευθυνθώ στους κυρίους/κυρίες που έκαναν την ανάρτηση http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/11/blog-post_374.html

1. Σχετικά με την ελεύθερη μετακίνηση. Δεν έχω διαβάσει το Σύνταγμα (δεν υπερηφανεύομαι προφανώς). Γνωρίζω όμως ότι τα διόδια και οι μπάρες στις Εθνικές Οδούς δεν είναι ένα ξένο φρούτο που έφεραν οι «πλουτοκράτες ιδιώτες που πίνουν το αίμα του κοσμάκη». Μια χαρά διόδια είχαμε και πριν. Το ξεχάσαμε όλοι το ΤΕΟ;; Όταν, ναι μεν πλήρωνες φθηνότερα διόδια, αλλά ήξερες (και όποιος λέει το αντίθετο ψεύδεται ευθαρσώς) ότι δεν θα έβλεπες σωστό δρόμο ΠΟΤΕ!!!!!!! Συνεπώς, τις αηδίες περί αντισυνταγματικότητας μάλλον τις χρησιμοποιούμε όπου μας παίρνει (απέναντι στον ιδιώτη και όχι στο κράτος).

2. Σχετικά με την ποιότητα των δρόμων. Πρόσφατα πήγα Βόλο ενώ αρκετές φορές έχει τύχει να ταξιδέψω στην Κεφαλονιά. Ο δρόμος για Βόλο είναι ΑΨΟΓΟΣ!!!!! Εκτός από ένα σημείο (μετά τη Στυλίδα αν θυμάμαι καλά - όπου και πάλι κάνουν έργα), μιλάμε για έναν κανονικότατο αυτοκινητόδρομο! Ποια κακή ποιότητα λοιπόν;;;; Ο δρόμος μέχρι Πάτρα είναι άλλη ιστορία. Εκεί, για πρώτη φορά απ' όσο θυμάμαι τον εαυτό μου να κάνει τη διαδρομή, βλέπεις έργα. ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΜΙΑ ΖΩΗ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!!!!!!! Όταν ο δρόμος δεν είχε καμία προοπτική βελτίωσης, δεν είχαμε πρόβλημα να πληρώνουμε διόδια;;; Τώρα θίχτηκαν τα συνταγματικά μας δικαιώματα;;; Για ρωτήστε καμία μάνα που έχει χάσει το παιδί της, στην Κορίνθου-Πατρών ή στα Τέμπη! Λέτε να έβαζε το κόστος των διοδίων πιο ψηλά από την ασφάλεια και ζωή του παιδιού της;

Επίσης, να σχολιάσω και την άλλη καραμέλα «δρόμοι των παππούδων μας». Είναι πράγματι γεγονός, ότι αυτοί οι δρόμοι φτιάχτηκαν από τους παππούδες μας. Από την άλλη όμως, οι παππούδες μας είναι που φτιάξανε τους δρόμους καρμανιόλες. Γιατί δεν ήταν μηχανικοί οι άνθρωποι, μέχρι εκεί ήξεραν και πάλι καλά να λέμε που τους είχαμε και πορευόμασταν όλα αυτά τα χρόνια!!!!! Πρέπει ο κόσμος όμως καταλάβει, ότι αυτό που ζητάει («Δρόμοι Ευρωπαϊκών Προδιαγραφών») δεν είναι κάτι που μπορούν να κάνουν οι παππούδες μας. Είμαι σίγουρος ότι και στην Ευρώπη, μηχανικούς και εργολάβους βάλανε και όχι τους παππούδες τους!

3. Σχετικά με την Αττική Οδό που πληρώνουμε αφού ολοκληρώθηκε. Αν δεν κάνω λάθος, δεν υπήρχε δρόμος πριν. ΠΩΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΔΙΟΔΙΑ;;;;;;;;;; Η Αττική Οδός είναι μια παρακαμπτήρια ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ διαδρομή που μπορεί να πάρει ένας οδηγός για να γλυτώσει χρόνο στις μεγάλες αποστάσεις και είναι ένας δρόμος που χτίστηκε πάνω σε αγρούς, όχι πάνω σε παλιό δρόμο. Όταν λοιπόν πρέπει να ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙΣ έναν ΕΘΝΙΚΟ δρόμο, ενώ παράλληλα χρησιμοποιείται, πως ακριβώς θα καλύψεις το κόστος;;;

4. Σχετικά με τα εναλλακτικά δίκτυα. Λυπάμαι αλλά η Παλαιά Εθνική ΕΙΝΑΙ εναλλακτικό δίκτυο. Φυσικά, όπου αυτή υπάρχει. Εννοείται ότι όπου δεν υπάρχει εναλλακτική διαδρομή πέραν του Εθνικού δρόμου με διόδια, το κράτος οφείλει να βρει λύση.

5. Σχετικά με το «πρώτα φτιάχνω, μετά πληρώνω». Σίγουρα σε έναν ιδεατό κόσμο και εγώ θα προτιμούσα να πληρώνω διόδια για κάτι ολοκληρωμένο και όχι υπό κατασκευή. Αλλά ο ιδιώτης ΔΕΝ είναι το κράτος. Έχει δάνεια που πρέπει να καλύψει και δεν έχει καμία υποχρέωση να κάνει ΤΙΠΟΤΑ ΤΖΑΜΠΑ. Αντί όμως να τα βάζετε όλοι με το κράτος που 30 χρόνια μάζευε διόδια και ούτε τα δέντρα δεν κλάδευε, κατηγορείτε ιδιωτικές επιχειρήσεις που στην τελική, ΤΙΣ ΚΑΛΕΣΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΔΕΝ ΜΑΣ ΜΠΑΣΤΑΚΟΘΗΚΑΝ ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΘΟΥΜΕΝΑ. Αλλά είπαμε, δεν μπορούμε να τα βάλουμε με το κράτος, όπου μας παίρνει.

6. Επίσης, ένα γενικότερο σχόλιο σχετικά με όλους όσους επιτίθενται στους ιδιώτες: Συνειδητοποεί κανείς ότι οι αρτιότερες κατασκευές στη χώρα μας έγιναν από ιδιώτες; Φυσικά αναφέρομαι στην "σωτήρια" Αττική Οδό, στην "εντυπωσιακή" Γέφυρα Ρίου και φυσικά στο υπερσύγχρονο Ελευθέριος Βενιζέλος. Ενώ μια Εγνατία Οδό έκανε το κράτος και του πήρε 15 χρόνια, με λάθη που πάνε τώρα να σώσουν (όπως το γεγονός ότι δεν υπάρχει βενζινάδικο σε όλη τη διαδρομή), που κοντεύει να χρεοκοπήσει και κυριολεκτικά να την πάρουν οι τράπεζες και που ΚΑΙ ΠΑΛΙ δεν γλυτώσαμε τα διόδια! Όταν όμως η Παιδεία της χώρας είναι διαλυμένη και το πολιτικό σύστημα σαθρό, μόνο οι ιδιώτες και οι ξένο μπορούν να κάνουν σωστή δουλειά...

Επίσης, επειδή βλέπω ότι την συντήρηση των δρόμων κάποιοι την θεωρούν εύκολη, φτηνή και δεδομένη, υπάρχει έστω και ΕΝΑΣ άνθρωπος που να πιστεύει ότι όταν, η Αττική Οδός για παράδειγμα, παραδοθεί στο κράτος, θα έχουμε την ίδια κορυφαία ποιότητα σε βάθος χρόνου; Ή μήπως όλοι κατά βάθος ξέρουμε ότι σιγά-σιγά θα σαπίσει;

7. Τέλος, έχω να πω το εξής. Ας μην ξεχνάμε ότι αυτά τα έργα λέγονται και αλλιώς: λέγονται «ξένες επενδύσεις» και «ευκαιρίες ανάπτυξης», ξέρετε, αυτά για τα οποία κράζουμε όλοι τον ΓΑΠ που δεν έχει καταφέρει να φέρει. Έχει σκεφτεί κανείς από εσάς, πόσες δουλειές δίνουν αυτά τα έργα στην επαρχία; Και φυσικά η απάντηση θα είναι «δεν με νοιάζει» αφού οι περισσότεροι δεν έχουν απευθείας όφελος. ΜΗΝ ΜΙΛΆΜΕ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΛΑΟΥ, ΜΟΝΟ ΟΠΟΤΕ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ!!!!!!

Δεν είναι πρόθεσή μου να θίξω κανέναν, αλλά θεωρώ ότι πρέπει να ακούγονται όλες οι απόψεις ενώ είναι άδικο να ορμάμε όλοι σε όποιον δεν έχει απόψεις λαϊκά αρεστές και αποδεκτές.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!