tromaktiko: Αστ/κό Τμήμα Μεταμόρφωσης

Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Αστ/κό Τμήμα Μεταμόρφωσης



Αγαπητοί μου συμπολίτες θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την πρωινή μου εμπερία στο Α.Τ. Μεταμορφωσης.
Πήγα για μια απλή επικύρωση (γνήσιο υπογραφής) και μου ζητήσαν να πληρώσω το χαρτόσημο 15λεπτά. Οταν είπα στον Αστιφύλακα οτι πριν 2 ημέρες είχα πάει πάλι στο ίδιο Α.Τ. και δεν μου πήραν χρήματα, υποστήριξε οτι είναι θέμα Αξιωματικού Υπηρεσίας. Συμβιβάστηκα με την αιτιολογία του και του έδωσα λοιπόν 50 λεπτά, περιμένοντας να μου δώσει τα ρέστα. Η! απάντησή του ήταν οτι δεν είχε ρέστα και να περιμένω λίγο για να βρει απο κάπου. Μετά από λίγο ήρθε αμίλητος, πήρε την Εξουσιότησή μου της οποίας έβαλε ακόμα 2 χαρτόσημα και μου είπε οτι τώρα κοστίζει 45 λεπτά (3*0,15=0,45) και για 5 λεπτά πάλι δεν εχουμε ρέστα. Εγώ βέβαια ψαρωμένος από τον Αστιφύλακα ετών περίπου 25 δεν έδωσα συνέχεια και έφυγα. Βγαίνοντας τηλεφώνησα στο 100 (Άμεση Δράση) και μου διαβεβαίωσαν οτι το νομιμο είναι 1 χαρτόσημο και οτι αυτο που εκανε ο συναδελφος τους ηταν παρανομο. Και μετά μας λένε γιατι δεν τους γουστάρουμε.
ΓΕΛ.ΑΣ το Μεγαλείο σου
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!