tromaktiko: Απάντηση:Για τους ρατσιστές αντικαπνιστες!

Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Απάντηση:Για τους ρατσιστές αντικαπνιστες!



Είμαι η κυρία στην οποία αναφέρεται...Σε πληροφορώ φανατικέ καπνιστή ότι είμαι άνεργη και ότι έχω καταντήσει να ψάχνω δουλειά σε καφέ μπαρ όπου θα πρέπει να υποστώ τον καπνό που τόσο πολύ σιχαίνομαι.Βάζω την επιβίωση μου πάνω άπο την υγεία μου και τις προτιμήσεις μου.Για πάρα πολλά χρόνια δούλευα σε χώρους με καπνό και πολλές φορές μάλιστα μου παρουσιάστηκε πρόβλημα υγείας όπου πήρα άδεια άνευ αποδοχών για να συνέλθω άπο την φαρυγγίτιδα που μου προκαλούσε ο καπνός.Δεν ξύπνησα μία μέρα και έγινα φανατική αντί καπνίστρια,υπήρξαν πολλοί λόγοι.Και το γεγονός ότι εσύ στα 21 σου είσαι φανατικός καπνιστής οφείλεται στο ότι μεγάλωσες βλέποντας παντού γύρω σου όλοι να καπνίζουν.Σου φυτεύτηκε η ιδέα στο μυαλό και ρίζωσε υποσυνείδητα.Εύχομαι τα σημερινά νέα παιδιά να μεγαλώσουν με άλλες εικόνες και να μην τους επιβληθεί το τσιγάρο ως τρόπος ζωής άπο πολύ μικρά,πολλές φορές και άπο την κοιλιά της μάνας.
Αμφισβητώ αυτό που μου λες για την πτώση του τζίρου ότι οφείλεται στην απαγόρεψη του τσιγάρου γιατί πολύ απλά παντού καπνίζουν,άρα κάτι άλλο φταίει για την πτώση του τζίρου η οποία πόσο αληθεύει άραγε;Γιατί σαν λαός είμαστε της υπερβολής και επειδή οι μαγαζάτορες δεν έχετε άλλα επιχειρήματα ακούμε παντού την ίδια καραμέλα ότι έπεσε ο τζίρος 50-70%.Αφού στα περισσότερα μαγαζιά καπνίζουν άραγε τι φταίει;Μήπως να σκεφτόσασαταν να μειώσετε τις τιμές;Στο κάτω κάτω κρίση έχουμε,έχουν μειωθεί οι πωλήσεις σε είδη πρώτης ανάγκης ο καφές δεν θα πέσει;Αλλά μην ξεχνιόμαστε το τσιγάρο σκίζει στις πωλήσεις!!Όπως πολύ σοφά μου έχουν πει πολλοί εξυπνάκιδες καπνιστές,νηστικός μένω,χωρίς τσιγάρο δεν μένω.Μπράβο,συγχαρητήρια!!Τρομάρα τους!!
Φίλε καπνιστή ναι είμαι ρατσίστρια και το παραδέχομαι αλλά μόνο με τους καπνιστές.Επειδή τόσα χρόνια ποτέ δεν με σεβάστηκαν.Καμία άλλη ομάδα ανθρώπων δεν μ'έχει φέρει σε τόσο δύσκολη θέση όσο οι καπνιστές!Έχω φάει άπειρες φορές παρέα με τον καπνό του άλλου στην μπουκιά μου και στα μούτρα μου,έχω δεχτεί κόσμο στο ίδιο μου το σπίτι όπου χρειαζόμουνα 2 μέρες για να ξεμυρίσει ο χώρος μου και ξεπάγιαζα,έχω αρρωστήσει άπο το τσιγάρο,έχω βρωμίσει άπο το τσιγάρο,έχω φιλήσει στόματα που ήταν σαν να φιλούσα τασάκι,έχω κοιμηθεί με την μυρωδιά του τσιγάρου...
Πως να το κάνουμε,το τσιγάρο είναι σιχαμερό.Σας αρέσει δεν σας αρέσει αυτή είναι η αλήθεια και επειδή η αλήθεια πονάει γι'αυτό αντιδράτε.Δεν σας αρέσει που είστε τώρα στην απομόνωση γιατί τόσα χρόνια πρωταγωνιστούσατε με το τσιγάρο,ήταν μαγκιά.Τώρα είστε δακτυλοδεικτούμενοι.Πόσο αδύναμος χαρακτήρας πρέπει να είσαι για να βλέπεις πάνω στο πακέτο να γράφει ότι το τσιγάρο σκοτώνει και παρόλου αυτά να το ανάβεις;Είναι σαν να βλέπεις μια ταμπέλα στον δρόμο που να λέει στην επόμενη στροφή θα σκοτωθείς και εσύ να πατάς γκάζι.Εδώ πόσοι γονείς δεν σκέφτονται ούτε τα παιδιά τους.Είναι να τρελαίνεσαι!!Επειδή εγώ αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω δεν μπορώ να συνυπάρχω με τέτοια άτομα.Πολύ απλά.Τουλάχιστον δεν υποκρίνομαι,λέω την αλήθεια.
Ενημερωτικά έχω υποστεί και εγώ ρατσισμό για πολλούς λόγους.Επειδή μεγάλωσα στο εξωτερικό και τα ελληνικά μου και η προφορά μου δεν ήταν πολύ καλή,επειδή έχω σκυλί μέσα στο σπίτι,επειδή έχω παραπάνω κιλά,επειδή είμαι 35 χρονών θεωρούμαι πολύ μεγάλη για πολλές δουλειές,επειδή δεν έχω αυτοκίνητο,επειδή δεν κάπνιζα κτλ κτλ..
Άρα όπως καταλαβαίνεις έχω κριθεί άρα μπορώ και εγώ να κρίνω. Δεν εύχομαι να κλείσουν τα μαγαζιά.Πιστεύω ότι χρειάζεται χρόνος να προσαρμοστεί ο κόσμος στην ιδέα,γιατί μέχρι χθες είχε φυτευτεί στο μυαλό όλων των καπνιστών ότι καφές,ποτό φαγητό δεν απολαμβάνονται χωρίς τσιγάρο και ξαφνικά γκρεμίστηκαν όλα γύρω τους.Αν απαγορεύεται παντού θα βγει ο εθισμένος καπνιστής δύο λεπτά και θα κάνει το τσιγάρο του.Εδώ το πακέτο και πόσες έρευνες του τονίζουν καθημερινά πόσο κακό του κάνει και αυτός συνεχίζει ακάθεκτος να το καπνίζει.Το να βγει δύο λεπτά έξω είναι το πρόβλημα του;Βλακείες..απλά μην χάσει την βόλεψη του.Η υγεία όμως είναι πολύ πιο σημαντική άπο την βόλεψη του καθενός.Προσωρινά θα δουλέψω σε χώρους με καπνό και θα υποστώ για άλλη μιά φορά το τσιγάρο μέχρι να τακτοποιηθώ και να φύγω στην Νέα Υόρκη που το τσιγάρο θα απαγορευτεί σύντομα και στους εξωτερικούς χώρους και τα πάρκα.Ποια θα είναι η συνέχεια εδώ με το τσιγάρο ούτε που με νοιάζει!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!