tromaktiko: ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ ΟΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ?

Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ ΟΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ?



ΟΧΙ!!!!!Ολοι οι μαγαζάτορες και ελεύθεροι επαγγελματίες από τους δημόσους τρώμε ακόμα μια μπουκιά ψωμί, που αισθάνονται σχετικά ασφαλείς.
Από τότε πο τους πετσοκόψανε (κάποιους ορθώς) βαράμε μύγες, άπαξ και αρχίσουν να τους απολύουν καήκαμε, πεθάναμε κι'εμείς μαζί τους
Δε ζει η αγορά χωρίς δημόσιο υπάληλο ρεεεεεεεε, μας παίρνει η μπάλα όλους.
Πόσο νιονιό θέλει να το καταλάβουμε???
Κι'εγώ τους βρίζω, αυτούς που τα ξύνουν και πληρώνονται ενώ εγώ τρέχω όλη μέρα με το μπλοκάκι σα μαλάκας, αλλά οι λιγοστοί πλέον πελάτες μου ΑΥΤΟΙ είναι, αν απολυθούν αυτοί, αυτόμοτα ξεβράζομαι από την αγορά κι'εγώ.
Και βάζει λουκέτο στο μαγαζί ο αδερφός μου και στο φροντιστήριο αγγλικών η γυναίκα μου.
Αν περιμέναμε να ζήσουμε από εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα, καήκαμε.
Και τι μαλακίες είναι αυτές, δε βλέπετε μπροστά σας?
Το θέμα είναι να φτάσουμε εμείς στο μισθό του Δ.Υ, όχι να πέσει όλη η χώρα στα 400 το μήνα και να λέμε κι'ευχαριστώ, γιατί προς τα'κεί πάει το πράμα...
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!