tromaktiko: ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Π.Ε.

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Π.Ε.



Κ. Υπουργέ καλό θα ήταν εκτός από όλα τα άλλα προβλήματα να κοιτάξετε και το θέμα της μονιμοποίησης των εκπαιδευτικών Εδικής Αγωγής. Ειμαι δασκάλα Ειδικής Αγωγής από το 2002. Το 2007 παντρευτηκα. Το 2008 έκανα το πρωτο μου παιδί. Εδω και οχτώ χρόνια είμαι σε κατασταση ομηρίας, κάθε χρόνο απολύομαι τον Ιούνιο και επαναπροσλαμβάνομαι τον Σεπτεμβριο με αποτέλεσμα να μαθαίνω τελευταία στιγμή που θα τοποθετηθώ.Ο συζυγός μου εργάζεται σε στη βόρεια Ελλάδα εγώ πέρυσι τοποθετήθηκα σε σχολείο της Ηπείρου ενώ φέτος σε νησί των Δωδεκανήσων. Είμαι 30 χρονών, σύζυγος και μητέρα, δεν μπορώ κάθε χρόνο να πακετάρω και να ξεπακετάρω αφήνοντας την οικογενειά μου μακριά, μπορεί επιτέλους να γίνει κάτι ώστε να ξέρω που θα βρίσκομαι τον επόμενο χρόνο ώστε να κανονίσω τη ζωή μου με την οικογένεια μου;
Υ.Γ. Ακούστηκε ότι φέτος θα δίναμε εξετάσεις μέσω Α.Σ.Ε.Π. αν γνωρίζει κάποιος για το θέμα παρακαλώ ας απαντήσει.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!