tromaktiko: Σχετικα με το ''λαδι'' στις εξετασεις υποψηφιων οδηγων

Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Σχετικα με το ''λαδι'' στις εξετασεις υποψηφιων οδηγων



Ισως στην επαρχια να ειναι λιγο καλυτερα τα πραγματα, ισως παντου υπαρχουν και σχολες οδηγησης με ευσυνειδητους δασκαλους οπως αυτη που πηγα εγω..
Εδωσα για διπλωμα πριν 3 χρονια και την πρωτη φορα με κοψανε γιατι με αγχωσανε παρα πολυ οι εξεταστες απο την αρχη με ειρωνειες και διαφορα σχολια με αποτελεσμα να κανω καποια λαθη και στο τελος δικαιως με κοψανε! Ταυτοχρονα, δωσανε εξετασεις αρκετοι γνωστοι μου απο αλλες σχολες, οι περισσοτεροι περασανε, εχοντας πληρωσει περιπου 300 ευρω παραπανω απο εμενα, φυσικα στην τιμη συμπεριλαμβανοταν το ''λαδακι''. Απογοητευτηκα και ρωτησα το δασκαλο μου αν πρεπει να ''λαδωσω'' για να το παρω το ρημαδι το διπλωμα και ξερετε τι μου απαντησε?? Προτιμω να σε κοψουνε 100 φορες αλλα οταν θα το παρεις να ειναι με την αξια σου. Δε διακινδυνευω να βγαλω ανθρωπους στο δρομο που πηραν το διπλωμα πληρωνοντας, γιατι το λαθακι που θα παραβλεψει ο ''λαδωμενος'' για να σε περασει, μπορει αυριο-μεθαυριο να στοιχισει μια ζωη. Τη δευτερη φορα που εδωσα, ο δασκαλος δε με αφησε να πληρωσω ουτε παραβολο, ουτε τα επιπλεον μαθηματα που εκανα. Δεν εκανα κανενα λαθος και δεν ειχαν λογο να με κοψουν Και ετσι μπορω να υπερηφανευομαι οτι το διπλωμα το πηρα με την αξια μου και με τη βοηθεια του υπεροχου δασκαλου μου!!!


Αναζητηστε λοιπον κατι αντιστοιχο..δεν μπορει, ολο και καποιοι τιμοι ανθρωποι θα υπαρχουν και σε αυτο τον τομεα!!!

Φιλικα
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!