tromaktiko: Απάντηση στους δυο Αστυνομικούς

Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Απάντηση στους δυο Αστυνομικούς



Αγαπητοι φιλοι αστυνομικοι,
   Σας αναφερω ετσι και οχι ''μπατσους'' γιατι μεσα απο την πολιτισμενη απαντηση που δωσατε κερδισατε στα ματια μου αυτη την αναφορα.
Μαλιστα με κανατε να αισθανθω καπως περιργα με την αναφορα μου ,περι ''μπατσων'' την οποια και δεν παιρνω πισω για το μεγαλυτερο μεροσ των
συναδελφων σας. Χρειαστηκε να διαβασω με προσοχη τα οσα μου γραψατε γιατι μαρεσει να ακουω παντα την αντιθετη γνωμη.(αφορα http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/11/blog-post_5507.html και http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/11/blog-post_6736.html )
   Επειδη λοιπον εχω οσο δεν φανταζεστε σχεση με το επαγγελμα σας ολα αυτα τα χρονια εχω να σας απατησω τα εξης οι οποιες ειναι σαφως καθαρα δικες μου σκεψεις
και δεν εχουν επιρρεαστει απο κανενα παρα μονο απο το πολυ διαβασμα ,το οποιο παρεπιπτοντως ,για να απατησω κα στον ενα απο σας ειναι η νομικη, διοτι παραλληλα
αυτην σπουδαζω.
   Αρχικα ,δεν θεωρω οτι υπαρχουν οχθες στο επιπεδο των εργαζομενων.Και σεις και γω ειμαστε στην ιδια οχθη ,η οποια βρισκεται απεναντι στην οχθη των εργοδωτων.
Η μονη μας διαφορα και το προβλημα που δημιουργηται οσον αφορα τη συμπαθεια μου σ'αυτο το επαγγελμα ειναι οτι πολλες φορες ,τισ περισσοτερες θα ελεγα χαριν τιρησης της ταξης
''φωναζεται τα ιδια συνθηματα'' και εχετε τις ιδιες πρακτικες με την αντιπαλη οχθη,εκεινη των εργοδωτων.Το γιατι? Γιατι σας εχουν δωσει μια πλασματικη δυναμη την οποια οι αρχιγοι σας
,οι οποιοι ειναι πιονια του συστηματος σας την περνανε σαν εξουσια.Αυτη η μεθη λοιπον σας δημιουργει το προβλημα. Δεν μπορειτε να αρνηθητε με το ανοιχτο μυαλο ,και το πιστευω αυτο, που εχετε
οτι υπαρχουν παρα πολλοι συναδελφοι σας που λειτουργουν αλαζονικα απεναντι στους πολιτες και με ενα βοναπαρτισμο.Προς βοηθεια να ανοιξετε τους οριζοντες σας ,καλλητεχνικους και μη,σας προτεινω
να δειτε μια ταινια γερμανικης παραγωγης με τιτλο :''Das experiment'' για να καταλαβετε τι ακριβως σας λεω.(Δεν ειναι καθολου βαρετη υπαρχει και σε αμερικανικη).
  Υστερα, γνωριζω οπως ανεφερα αρκετα καλα και νομικα και απο εμπειριες και δυσκολιες του επαγγελματος των αστυνομικων.Δεν παυει ομως να ειναι επιλογη σας.Εγω δεν επελεξα αυτο το δρομο
και ειχα το περιθωριο να το κανω.
  Στην συνεχεια ,δεν υπηρξα Μακιαβελη και δεν θα υπαρξω(περι ποναει χερι κτλ..) ,αν και σαν καλλιτεχνης μου επιτρεπεται να κανω ονειρα για μια δικαιη κοινωνια που δεν θα υπαρχουν μπατσοι...
Ειμαι της αποψης οτι πρεπει πρωτα να σκοτωσουμε τον μπατσο μεσα μας ,και τον επαγγελματια να τον αφησουμε να κανει τη δουλεια του μεχρι να ''τελειωσουμε'' εμεις τη δικη μας ''δουλεια''.
Παντου υπαρχουν σκαρτοι αλλα οι δικοι μου σκαρτοι δεν επιρρεαζουν αμεσα την κοινωνια ,η την επιρρεαζουν σε μικροτερο βαθμο απο το δικο σας επαγγελμα.Για να σας δωσω να κατλαβεται, βαζεις ενα
καλα εκπαιδευμενο σκυλι να φυλαει τα προβατα και αυτο αποδεικνυεται λυκος...(συγνωμη αν προσεβαλα καποιους με την παραβολη μου).Καταλαβενεις οτι υπαρχει προβλημα...Στην δικια σας δουλεια με τους σακρτους.
   ''Είναι απλή απορία και αντίδραση, ανθρώπων που έχουν κοινή λογική'' ειπες  φιλε μου και μου εδωσες την πιο ωραια και ειληκρινη απατηση χωρις φωνες.Σ'ευχαριστω.
    Υποξειξεις ο πατερας μου ΔΕΝ  αρνηθηκε αλλα αυτη η ειρωνια ειναι που τον πειραξε καθως ανηκε στον χωρο σας, μη μια ευρια εννοια, που χαιρει σεβασμου και αντιμετωπισε αλλη κατασταση.Στρεψανε δλδ οι
συναδελφοι σου ακομη και εναν ''δικο'' τους σε απογοητευμενο με αυτους.
     Αλλα δεν θελω να σταθω εκει ,μικρο το κακο εως ανυπαρκτο.Το προβλημα ειναι που ,ετυχε να το παραβλεψετε και οι δυο , στο οτι κανεις δεν εκανε καλα τι δουλεια του. Ειχαν κατα τις ομολογιες των παρεβρισκωμενων τον συνεργο(τσιγγανα ζητιανα) και δεν μπηκαν καν στον κοποω να της παρουν καταθεση.Και ο λογος αποδειχτηκε του ειπαν αργοτερα καποιοι πιο γνωστοι αστυνομικοι(επαρχια γαρ)
οτι ειναι γνωστη σπειρα και δεν μπορουν να κανουν τπτ.Το γιατι δεν διευκρινηστικε...Συμπερασματα δικα σας...
     Τελιωνωντας ,ζητω συγνωμη αν σας κουρασα αλλα απαντησα σε δυο αναρτησεις ταυτοχρονα.Και παλι νιωθω οτι ειναι ελλιπης η απαντηση μου.Μακαρι να καναμε αυτη την κουβεντα και κατ'ιδιαν διοτι ετσι
βρισκονται οι λυσεις ,απο μας τους ιδιους.
Υ.Γ. Οσον αφορα αυτους που σας βριζουν με απαντηση το ''ετσι'' ,μαλλον ειναι γιατι βλεπουν στο προσωπα σας το προσωπο της εξουσιας...Σκεφτητε το λιγο.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!