tromaktiko: Τώρα είναι η ώρα που θα πρέπει να ξεσηκωθούμε……….

Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

Τώρα είναι η ώρα που θα πρέπει να ξεσηκωθούμε……….



Τώρα είναι η ώρα που θα πρέπει να ξεσηκωθούμε…… Όχι δεν είμαι φασίστας, δεν είμαι κουμουνιστής, δεν είμαι σοσιαλιστής, δεν είμαι δεξιός, είμαι ένας αγανακτισμένος πολίτης. Κάποιοι αποφάσισαν για το δικό μας τέλος σαν να είναι θεοί. Μας παίρνουν τα σπίτια, τις δουλειές, τις συντάξεις των γονιών μας και τώρα ζητάνε την ψήφο μας για να μας δώσουν την χαριστική βολή. Όχι, όχι δεν θα γίνουμε συνένοχοι στον θάνατό μας, δεν πρέπει να δώσουμε καμία ψήφο αυτή την Κυριακή , αν κάτι θα πρέπει να δώσουμε αυτή την Κυριακή θα πρέπει να είναι μια συσπείρωση, να ξεσηκωθούμε σε κάθε μεριά της Ελλάδος, σε Î! �άθε χωριό και να τους δείξουμε ότι έχουμε φωνή, έχουμε λόγο αλλά έξω από κάθε κάλπη, έξω στο πεζοδρόμιο θα είναι η φωνή μας και ο λόγος μας…………………… να βγούμε έξω και να παραμείνουμε όσες μέρες και αν χρειαστούν, μέχρι να κλειστούν φυλακή όλοι όσοι μας έφτασαν ως εδώ, μέχρι να φέρουν τα λεφτά που μας έκλεψαν για να πληρωθούν τα χρέη που μας δημιούργησαν. Μόνο αν ενωθούμε θα μπορέσουμε να πετύχουμε κάτι………………….. και τώρα θα πρέπει να ενωθούμε.
Όχι δεν είμαι φασίστας, δεν είμαι κουμουνιστής, δεν είμαι σοσιαλιστής, δεν είμαι δεξιός, είμαι ένας αγανακτισμένος πολίτης.
Τώρα είναι η ώρα που θα πρέπει να ξεσηκωθούμε……
 ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!