tromaktiko: Και νέα παραίτηση στο Σύλλογο Μηχανικών Χαλκιδικής!!!

Κυριακή 7 Νοεμβρίου 2010

Και νέα παραίτηση στο Σύλλογο Μηχανικών Χαλκιδικής!!!



ΘΕΜΑ: Παραίτηση από το Δ.Σ. του Συλλόγου Μηχανικών & Υπομηχανικών Χαλκιδικής
Μετά από την δημοσίευση...
σε γνωστό Blog του Νομού μας του με αρ. πρωτ.76/05-08-2010 εγγράφου του Συλλόγου, έλαβα και εγώ γνώση για την ύπαρξή του, παρότι θεωρητικά ως μέλος του Δ.Σ. έπρεπε ήδη να το ξέρω.
- Επειδή ο λόγος για τον οποίο έβαλα υποψηφιότητα στον Σύλλογο και οι συνάδελφοι μου με τίμησαν με την ψήφο τους είναι η προάσπιση και προώθηση των δικαιωμάτων και η διεκδίκηση καλύτερων όρων για το επάγγελμα του μηχανικού
- Επειδή πολλοί και διάφοροι μπορεί να παίζουν πολιτικά (και όχι μόνο) παιχνίδια στην πλάτη των μηχανικών, τους οποίους έχω κληθεί κι εγώ μαζί με άλλους να εκπροσωπώ
- Επειδή δεν είμαι σε θέση σήμερα και χωρίς την απαραίτητη ενημέρωση, να εκφέρω επαγγελματική – επιστημονική άποψη για το θέμα του εγγράφου,
- Επειδή θεωρώ ότι ο Σύλλογος Μηχανικών δεν πρέπει να είναι μικρομάγαζο κανενός για να προωθεί προσωπικά ή άλλα συμφέροντα

ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ ΑΠΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ. Και προτείνω να συγκληθεί άμεσα η Γενική Συνέλευση του Συλλόγου, ώστε να λάβουν εν πρώτοις γνώση για το θέμα οι συνάδελφοι και κατόπιν να ληφθεί συλλογική απόφαση για το θέμα που αναφέρεται στο επίμαχο έγγραφο.

Λειβαδιώτου Κατερίνα
Πολιτικός Μηχανικός

Προς Σύλλογο Μηχανικών
και Υπομηχανικών Χαλκιδικής
22ας Απριλίου 1 Πολύγυρος
Κοινοποίηση
1. ΤΕΕ (Ν.Ε. Χαλκιδικής)
2. ΣΠΕΔΕ Χαλκιδικής

http://respentza.blogspot.com
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!