Θεωρώ χρέος μου να γράψω δυο λόγια ως απάντηση σε συχνές καταγγελίες για τη συμπεριφορά των υπαλλήλων σε πελάτες.
Επειδή είμαι απί αρκετά χρόνια πελάτης σε όλα σχεδόν τα καταστήματα αλυσίδων ηλεκτρονικών ειδών και μάλιστα σε διάφορες πόλεις της χώρας μας θέλω να σας πω ότι η πλειονότητα των υπαλλήλων είναι ευγενικοί, εξυπηρετικοί, ικανοί επικοινωνιακά, και επαρκώς εκπαιδευμένοι. Η νοοτροπία όμως των πελατών δεν είναι και η καλύτερη! Στον υπάλληλο πρέπει να μιλάμε με σεβασμό, καλοσύνη και ευγένεια γιατί έτσι προδιαγράφουμε μια σωστή και αποτελεματική εξυπηρέτηση. Πρέπει να σεβόμαστε την ορθοστασία του, το τρέξιμό του δεξιά κι αριστερά, την αγωνία του για την άλλη μέρα με το φόβο της ανεργίας και επιτέλους είναι συνάνθρωπός μας που βιώνει μαζί μας τα κοινά προβλήματα. Νομίζω ότι όποια απορία ή ακόμα και υποψία αν έχουμε πρέπει να τη συζητάμε με τον υπάλληλο που μας εξυπηρετεί με σεβασμό κι ευγένεια. Άλλωστε κανείς μας δεν γνωρίζει προσωπικά τους ιδιοκτήτες του ΠΛΑΙΣΙΟΥ, MULTIRAMA, PUBLIC κλπ. Με τους υπαλλήλους τους συναλλασσόμαστε!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ