Οι κύριοι της cosmote χρέωσαν από δικό τους λάθος (το παραδέχτηκε και ο υπάλληλος του καταστήματος) με 38 ευρώ παραπάνω τον πρώτο λογαριασμό μετά την αλλαγή. Όσα φαξ για αποχρέωση του λογαριασμού κι αν έστειλαν απο το καταστημα στα κεντρικά της cosmote, οι λογαριασμοί έρχονται ακόμα με 38 ευρω πρόσθετη και ανεξόφλητη χρέωση. Μήπως πρέπει να το πληρώσουμε τελικά και να δεχτούμε την μοίρα μας? Μήπως πρέπει να αλλάξουμε εταιρεία κινητής? Μήπως το έχουν παραξεφτιλίσει με τα δήθεν "λάθη" και προσπαθούν να μας πάρουν όσα περισσότερα μπορούν με οποιονδήποτε τρόπο????
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ