tromaktiko: Σχετικά με ''ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ''

Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Σχετικά με ''ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ''



Αγαπητέ μου φίλε, το 99% των ψαριών που έχει ο Σκλαβενίτης είναι κατεψυγμένα!
Έχει κάποια φρέσκα αλλά ελάχιστα!
(αφορά http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/11/blog-post_402.html)
Δεν λέω ότι δεν το λέει όταν είναι κατεψυγμένα...
Αυτό που δεν σου λέει είναι το πόσο ημερών είναι τα "φρέσκα" που έχει.
Τώρα την ποιότητα των ψαριών του άσε να την ξέρω καλύτερα μιας και ψωνίζω συχνότατα απο εκεί!
Τώρα το καλύτερα ψαροκάικα απο που το συμπεραίνεις φίλε μου?
Καλύτερα σε θέμα κατασκευής μπορεί, ή καλύτερα σε θέμα τιμής πάλι μπορεί!
Όχι σε θέμα ποιότητας όμως!!! Βέβαια κάπιοι φίλοι θα μου πουν, μα καλά πας και πέρνεις ψάρια απο το Supermarket? Δυστυχώς δουλεύω όλη μέρα και δεν έχω χρόνο να πάω ούτε στο ψαράδικο και ο Σκλαβενίτης είναι κοντά μου! Τουλάχιστον αφού μας πέρνει τα λεφτά μας ας μας δίνει σωστά προϊόντα !!! Είναι αυτονόητο και τίμιο !!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!