tromaktiko: Aπάντηση για τα κλειστά σχολεία.

Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

Aπάντηση για τα κλειστά σχολεία.



Καλά για όλους εσάς τους μεγάλους πιο είναι ρε το πρόβλημα σας που είναι κλειστά τα σχολεία? ε? Είμαι μαθητής της τρίτης λυκείου και το σχολείο είναι άχρηστο. Όλη την δουλειά την κάνουν τα φροντιστήρια.
Άκου εκεί να παραπονιέστε γιατί είναι κλειστά τα σχολεία. Χάνω άδικα τον χρόνο μου στο σχολείο το καταλαβαίνετε? Ούτε υπερ της κατάληψης είμαι αλλά το σχολείο μου είναι αδιάφορο. ΟΚ? Δεν λέω το σχολείο έιναι αυτό που με μόρφωσε αλλα μέχρι ένα! σημείο. Μηπως εσείς όλοι οι γονείς ξενερώνετε γιατί δεν ξέρετε που να αφήσετε τα παιδιά σας? ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΠΡΕΦΑ ΡΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ δεν ειναι BABY SITING. γκέγκε? άντε μου λέτε όλοι και γιατί να χάνουνε τα παιδιά σχολείο και τέτοιες αηδίες. ΤΟ σύστημα δεν αποδίδει , ναλλαξει δεν πρόκειται με την "υπουργό παιδεία" που η ίδια στέλνει σε ξενόγλωσσο σχολείο για να φύγει στο εξωτερικό. Τέλος πάντων , γνώμες άλλων δεν ακούω τους έχω βαρεθεί όλους οκ? Ελάτε στο σχολείο μου και πείτε μου άμα πργματικά αξίζει να σπαταλάω έτσι την ώρα μου. Προσοχη δεν ισοπεδώνω! την έννοια του σχολείου για να μηÎ! ½ παρ εξηγιόμαστε αλλα πραγματικά απο την πρώτη λυκείου και μετά το σχολείο είναι άχρηστο.
Είμαι ένας αγανακτισμενος μαθητής τρίτης λυκείου!
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!