tromaktiko: Σκέψω......σταυρόλεξο

Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Σκέψω......σταυρόλεξο



Θέλω να πω τα εξής: είμαι νοσηλεύτρια, όσο με θυμάμαι διάβαζα για να γίνω κάτι στην ζωή μου και να ανταμείψω τους γονείς μου που τόσα χρόνια πιέστηκαν οικονομικά για να με ζήσουν.
θεωρώ χαζό, απαράδεκτο, ηλίθιο σε ένα τέτοιο τομέα όπως η υγεία να ζητούν τόοοσα προσόντα για να μπεις σε νοσοκομείο.Γιατί να ξέρω ηλ. υπολογιστή άπ όσο θυμάμαι οι ενέσεις, τα φάρμακα γίνονται κατ ιδίαν...το πτυχίο μου δεν αρκεί..??? και γιατί πρέπει να έχω προϋπηρεσία? αν δεν με παίρνει κανείς γι αυτό τον λόγο πώς θα την αποκτήσω..???αφού έχουμε τόοσες ελλείψεις και υπάρχουν τόσοι άνεργοι νοσηλευτές που έχουν ανάγκη να εργαστούν διόρισέ τους και μετά θα τα μάθουν όλα, αγγλικά γερμανικά, ινδικά, υπολογιστές.....γιατί πρέπει να μου κάνουν συμβάσεις? μα μέχρι να μάθω τον χώρο, την λειτουργία, θα φύγω.. λυπάμαι πολύ με όσα γίνονται και πίστευα ότι με αυτές τις εκλογές κάτι θα κάναμε...αλλά ακόμα κοιμόμαστε και προφανώς μας αρέσει αυτό που συμβαίνει... τι να πω!!!!!

ANAΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!