tromaktiko: Μια άλλη άποψη για τα γυμναστηρια

Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

Μια άλλη άποψη για τα γυμναστηρια



Με αφορμή την ανάρτηση για τα joE WEIDER Ηλιούπολης θα ήθελα να πω και εγω την εμπειρία μου συγκεκριμένα σε γειτονικό γυμναστήριο της Καλλιθέας(Fitness Club)..
.Επειδη έχω βρεθεί και εγώ σε επώνυμο γυμναστήριο σαν το παραπάνω το ότι η συνδρομή είναι τόσο χαμηλή εμπεριέχει και παγίδες.Συγκεκριμένα στα επωνυμα γυμναστηρια συνηθιζεται να μην προσέχουν οι γυμναστές του πελατες εν αντιθέσει με τα ανώνυμα γυμναστήρια όπου ο γυμναστης είναι πάνω απο κεφάλ! ι σου και σε καθοδηγεί για το τι πρεπει να κάνεις.Η γυμναστική δεν μπορεί να είναι απο προσωπικές εμπνεύσεις αλλα πρέπει να σε συμβουλέυει κάποιος έμπειρος για να μην χάνεις απλα τον χρόνο σου.Επίσης στα γειτονικά γυμναστήρια ο ιδιοκτήτης έχει μεγαλύτερο μεράκι να ασχοληθεί με τον χώρο του και τον προσεχει.Δεν μπορει να πηγαίνεις σε ένα γυμναστηριο που απο την βρώμα δεν μπορεις να γυμναστεις.Το να πληρωσεις 10 ευρω λιγότερα στα joe weider δεν σε κάνει ούτε πιο πλουσιο ουτε πιο ευτυχισμενο.Δοκιμάστε επιτέλους και τα υπολοιπα γυμναστηρια τα α! νωνυμα που προσφερουν πολυ περισσ! οτερ ες υπηρεσιες περαν των αψυχων οργανων,οπως συμβουλες διατροφης,συνεχη επικοινωνια με τους γυμναστες,μαθηματα αυτοαμυνας και γιογκα.Εγω αυτα τα πληρωνω 40 ευρω και ειμαι υπερευχαριστημενος....Ο καθενας βεβαια κανει τις επιλογες του...
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!